مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان به مناسبت دهمین نمایشگاه سراسری کتاب استان:برپایی نمایشگاه کتاب نشان دهنده قدرت علمی و فرهنگی جامعه است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با اشاره به گشایش دهمین نمایشگاه سراسری کتاب استان در چهارم آبان، گفت: برپایی نمایشگاه کتاب نشان دهنده قدرت علمی و فرهنگی جامعه است.

البرز گلستان/ حجت الاسلام علی اصغر فضیلت،: نهادینه شدن عادت به مطالعه، شوق و عشق به کتاب وکتابخوانی در جامعه استمرار می یابد.
وی ادامه داد: با فراهم آمدن این شرایط و دسترسی آسان مردم به کتاب، بحث سرانه مطالعه در استان تاثیر مثبت و مضاعفی خواهد داشت.
وی با بیان این نکته که در این نمایشگاه نخبگان استان بهتر می توانند به منابع علمی دسترسی پیدا کنند، افزود: انتظار می رود شاهد حضور پررنگ دانشجویان، دانش آموزان، طلاب و دانشگاهیان استان در این نمایشگاه سراسری باشیم.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در ادامه اظهار کرد: باید فرهنگ غنی و ایده‌های نو کشورمان را در قالب نمایشگاه کتاب ارائه دهیم.
وی اضافه کرد: این فرهنگ غنی می‌تواند از طریق کتاب، هنر و نیز مجموعه‌های فرهنگی در چنین نمایشگاه‌ها و مکان‌هایی تجلی پیدا کند.
حجت الاسلام فضیلت در خاتمه با بیان این نکته که نمایشگاه کتاب فرصت مغتنمی است تا به مشکلات ناشران، اهل قلم و هنرمندان پرداخته شود، اظهار کرد: فرهنگ غنی ایرانی اسلامی می‌تواند از طریق کتاب، هنر و نیز مجموعه‌های فرهنگی کشور در چنین نمایشگاه‌ها و مکان‌هایی تجلی پیدا کند./ روابط عمومی

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۵:۵۳ ق.ظ

دیدگاه