مهندس نصیری مدیر عامل برق گلستان در فینال مسابقات فوتسال کارکنان برق: موفقیت و پویایی شرکت توزیع، به سلامت و شادابی کارکنان وابسته است

البرز گلستان/فینال مسابقات فوتسال جام شهید صیاد شیرازی شرکت توزیع گلستان عصر امروز بیست و ششم مهرماه مصادف با هفته تربیت بدنی   برگزار شد..
این دوره از مسابقات که  با حضور شانزده تیم متشکل از پانزده تیم از مدیریت ها و یک تیم از ستاد شرکت توزیع گلستان برگزار شد.
وفینال این مسابقات بین تیم گالیکش و بندر ترکمن برگزار شد که در پایان تیم مدیریت برق گالیکش موفق به پیروزی و کسب قهرمانی این دوره گردید.
مسابقه رده بندی نیز مابین تیم های مراوه تپه و مینودشت برگزار گردید که در انتها مینودشت موفق به کسب مقام سوم این دوره از مسابقات گردید.کاپ اخلاق این رقابت نیز به تیم شایسته مراوه تپه اختصاص یافت.
فینال این مسابقات و اهداء جوائز با حضور مهندس نصیری مدیر عامل ، مهندس اسکندری مسئول تربیت بدنی و مهندس اکبری معاون منابع انسانی و جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع برگزار گردید..
مهندس نصیری مدیر عامل برق گلستان در حاشیه این دیدار خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری این مسابقات سلامت کارکنان با انجام تمرینات ورزشی و مسابقات گوناگون ، ایجاد همدلی و رابطه ای نزدیک و دوستانه در سایه ی رقابت می باشد.
وی همچنین ابراز داشت موفقیت و پویایی شرکت توزیع، به سلامت و شادابی کارکنان و پرسنل وابسته است..
مدیر عامل برق گلستان گفت : رویکرد شرکت توزیع استان گلستان به امر ورزش رویکرد مثبت و ویژه ایست که برنامه های جامع ، مدون و با زمانبندیهای معینی در جهت ورزش همگانی و ایجاد رفاه و فضای ورزش خانوادگی پرسنل توزیع برق گلستان در نظر گرفته شده است.

photo_2016-10-17_23-01-01

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۷:۳۶ ب.ظ

دیدگاه