فرماندار آق قلا از راه اندازی واجرای طرح واحدهای سیار سرشماری اینترنتی در شهرستان خبرداد

البرز گلستان/رئیس ستاد سرشماری نفوس و مسکن شهرستان آق قلا گفت: با توجه به این‌که سرشماری اینترنتی تا روز ۲۷ مهرماه تمدید شده به‌دنبال افزایش واحدهای سیار ثبت‌نام اینترنتی در شهرستان هستیم که این امر محقق می‌شود.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد سرشماری شهرستان آق قلا،چهارمین جلسه هماهنگی این ستاد به ریاست “الیاس هیوه چی” فرماندار و با حضور اعضاء در محل دفتر فرماندار برگزار شد.

فرماندار شهرستان آق قلا،طرح راه‌اندازی واحدهای سیار سرشماری را از ابتکارات خوب شهرستان به‌منظور افزایش مشارکت مردم در ثبت‌نام اینترنتی و کاهش هزینه‌های دولت عنوان کرد و گفت: با توجه به این‌که سرشماری اینترنتی تا روز بیست و هفتم مهرماه تمدید شده به دنبال افزایش واحدهای سیار ثبت نام اینترنتی در شهرستان هستیم که این امر محقق می‌شود.

وی انگیزه اعضای ستاد سرشماری برای برگزاری دقیق،منظم و بدون نقص این رویداد مهم آماری را قابل تقدیر دانست و به انجام تقسیم‌بندی عملیات اجرایی و فنی سرشماری از سوی معاونت فنی ستاد سرشماری اشاره کرد.

این مقام مسئول همچنین به لزوم استفاده از ظرفیت ادارات شهرستان و همچنین ظرفیت دهیاری‌ها و شوراهای روستا برای افزایش مشارکت در اجرای سرشماری به صورت اینترنتی تأکید کرد.

“هیوه چی”رصد روزانه پیشرفت کار مأموران سرشماری،شناسایی ماموران خبره،شناسایی دقیق مرز حوزه‌های سرشماری، مطالعه نقشه شهرستان و … را از جمله وظایف کارشناسان مسئول سرشماری خواند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۳:۴۲ ب.ظ

دیدگاه