مهندس شهمرادی مدیر مخابرات گلستان نظارت و کنترل مستمر بر فرآیندهای شرکت را موجب سلامت اداری معرفی کرد

مهندس شهمرادی مدیر مخابرات گلستان :دستیابی به موفقیت های پایدار هدف ماست

البرز گلستان/دستیابی به موفقیت های پایدار هدف ماست. مهندس غلامعلی شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان که در جلسه شورای اداری سخن میگفت ضمن اعلام این مطلب افزود: ممکن است با تلاش مقطعی به موفقیت های نسبی دست یابیم ولی هدف رسیدن به موفقیت های پایدار است که با توجه به ظرفیتهای استان تحقق آن دور از انتظار نخواهد بود.

وی با اشاره به برگزاری جلسه منطقه ای حوزه های ثابت وسیار شرکت مخابرات ایران که اخیرا به میزبانی استان گلستان برگزار شد گفت : برگزاری این جلسه در استان به عنوان اولین استانهای منتخب شرکت مخابرات ایران حاکی از نگاه ویژه مدیران ارشد شرکت مخابرات ایران به استان است که اجرای بدون نقص آن توسط گروه کاری تعیین شده مورد تقدیر مدیرعامل شرکت مخابرات ایران قرار گرفته است.

مهندس شهمرادی ادغام شرکتهای مخابرات استانی را از لحاظ ساختاری دانست و تاکید کرد : در وظایف محوله هیچ تغییری ایجاد نشده چه بسا تکالیف بیشتر شده و دقیق تر بایدانجام شود که باتوجه به عملیاتی شدن نظام مدیریت عملکرد و لازم الاجرا شدن نظام انتصابات پس از این ادغام ، آنها را پیامدهای مفید آن دانست.

مدیر مخابرات منطقه گلستان با تاکید بر ابلاغ ره نگاشت پنج ساله مخابرات ایران گفت : حضور رقبای جدید و قوی ، کاهش مشتریان ، سرمایه گذاری زیاد برای ارائه برخی خدمات و عدم همگرایی در حوزه های ثابت وسیار و سیاستهای بکار گرفته شده توسط آنان موجب شده تا نسبت به تدوین این برنامه اقدام گردد. یکپارچگی در ساختار حوزه ثابت ، ادغام شرکت های ثابت وسیار ، ارائه خدمات یکپارچه دیجیتالی از اهداف این برنامه است که در فواصل زمانی مشخص شده محقق خواهد بطوریکه بعداز پایان ۵ سال تلاش و فعالیت در راستای اجرای ره نگاشت میبایست شرکت مخابرات ایران از حیث فنی به یک شرکت تمام IP و از حیث فرآیندی به یک شرکت تمام IT تبدیل گردد .

وی موفقیت یا عدم موفقیت این برنامه را مربوط به همه کارکنان دانست و گفت : پیشبرد و اجرای این برنامه وظیفه سازمانی تک تک ماست و تبیین بین کارکنان از ضروریات است تانسبت به اجرای آن اشراف کامل یابند.

مهندس شهمرادی ارائه آمار دقیق ، گزارشات خواسته شده و اطلاعات به موقع را مهم دانست و گفت : انجام به موقع امورات محوله در زمان های اعلام شده ضروریست و وقت شناسی و پاسخگویی به موقع از موکدات است . ایشان نظارت و کنترل مستمر بر فرآیندهای شرکت را موجب سلامت اداری دانست که با نظارت مقطعی نمیتوان اطمینان داشت تمامی فعالیتها به درستی انجام شده است.

مدیر مخابرات منطقه گلستان خواستار قوی تر شدن تعاملات بین حوزه ها و بخشهای مختلف مخابرات شد و گفت: از نگاه جزیره ای باید دوری کرد .

مهندس شهمرادی از برنامه های در دست اقدام نیز سخن گفت و افزود: اجرای سیاستهای کاهش ریزش مشتری ، اجرای پروژه FTTH یاهمان دستیبابی ۲۰ هزار مشترک به فیبر نوری ، ارائه سرویس VDSL در کنار ADSL در آینده نیاز به تلاش بیشتر و شبانه روزی همه کارکنان دارد و داشتن اعتقاد قلبی به برنامه پنچ ساله و امید به حصول نتایج خوب و موثر از اجرای این برنامه موجب میشود همه پروژه ها بر اساس برنامه ابلاغی صورت گرفته و با تعریف وظایف مشخص برای تک تک کارکنان ، از مشارکت همه برای اجرای فعالیتهای تعریف شده بهره برد.

در پایان این جلسه جایزه دو مشترک برنده در طرح رویای دست یافتنی همراه اول که در شش ماهه دوم سال ۹۴ اجرا شده بود به آنان اهداء شد .

در این طرح تمامی مشترکان همراه اول بر اساس امتیازات کسب کرده در قرعه کشی شرکت داشتند که در نهایت ۹۴ برنده خوش شانس در سراسر کشور موفق به دریافت جایزه ۵۰۰ میلیون ریالی همراه اول شده اند که از این میان دو برنده از استان گلستان به نامهای عبدالرضا پرویزی زراس و شهربانو اسماعیلی جوایز خود را از دست مهندس شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان در این جلسه دریافت داشته اند.

همچنین در پایان این جلسه و پس از ارزیابی های انجام شده ازعملکرد ۶ ماهه اول سال ۹۵ ادارات مخابرات استان ، ادارات مخابرات مراوه تپه ، گمیشان ، کردکوی ، مینودشت و گالیکش به ترتیب حائز رتبه های اول تا پنجم شدند که از سوی مهندس شهمرادی مورد تقدیر قرار گرفتند .

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۱ ق.ظ

دیدگاه