رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی گلستان از دستگیری قاپ زن حرفه‌ای طی یک عملیات هدفمند پلیس و اعتراف وی به ۲۱ فقره سرقت خبر داد

البرز گلستان/سرهنگ “مجتبی مروتی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در خصوص جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت‌ خشن و شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر زورگیری راکب یک دستگاه موتورسیکلت در نقاط مختلف شهرستان گرگان مراتب شناسایی و دستگیری وی در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی گفت: با بررسی دوربین‌های مدار بسته در نقاطی که بیشترین سرقت‌ها در آن نقطه رخ داده بود سرانجام هویت سارق توسط ماموران شناسایی شد.

این مقام انتظامی همچنین گفت: در همین راستا با تشکیل تیمی ویژه و طی یک عملیات متهم حین سرقت دستگیر و جهت انجام تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی منتقل شد.

سرهنگ مروتی ادامه داد: متهم در تحقیقات تخصصی به عمل آمده به ۱۳ فقره قاپ‌زنی و سرقت پنج دستگاه موتورسیکلت و سه دستگاه گوشی تلفن همراه اقرار و اعتراف کرد اموال مسروقه را به یک مالخر در سطح شهر به فروش می‌رسانده است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی گلستان خاطرنشان کرد: با تلاش ماموران مالخر نیز دستگیر و به همراه متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.#

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۲۳ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲:۰۹ ب.ظ

دیدگاه