مهندس پیش قدم رئیس ستادسرشماری عمومی نفوس و مسکن استان گلستان نقش آفرینی شهروندان و روستانشینان گرگانی را طی دو روز آینده بسیار مهم ارزیابی کرد

مهندس پیش قدم:مهلت ثبت نام سرشماری اینترنتی  فقط تا ۱۲ شب شنبه ۲۴ مهر

البرز گلستان/ مهندس پیش قدم رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و بودجه استان و رئیس ستادسرشماری عمومی نفوس و مسکن استان گلستان گفت: با مشارکت گسترده مردم استان، رتبه گلستان در سرشماری اینترنتی، از ۲۹ به ۸ رسید که از این رو لازم است تشکر ویژه ای از تک تک شما مردم فهیم استان داشته باشیم.

وی افزود:با توجه به سکونت بخش قابل توجهی از گلستانی ها در گرگان، و با لحاظ مشارکت درصد بسیاری از هم استانی های ما در سایر شهرستان ها در این طرح، نقش آفرینی شهروندان و روستانشینان گرگانی طی دو روز آینده بسیار مهم ارزیابی می شود.

پیشقدم تاکید کرد:مشارکت شما گرگانی های عزیز در این طرح علاوه بر این که باعث ارتقا رتبه شهرستان می شود، سبب صعود استان به یکی از رتبه های ۳ تا ۵ کشور خواهد شد.

رئیس ستادسرشماری عمومی نفوس و مسکن استان گلستان افزود: مشارکت در سرشماری اینترنتی که به طور متوسط تنها سه و نیم دقیقه به طول خواهد انجامید، و این باعث کاستن از هزینه های دولت و البته آسانی بسیار کار شما در هنگام مراجعه حضوری ماموران سرشماری شده و شما تنها در آن زمان فقط کد رهگیری خود را اعلام خواهید کرد.
وی در خاتمه  خطاب به مردم اظهار کرد:پس از شما گرگانی های عزیز خواهشمندیم با توجه به آنکه جهت سرشماری اینترنتی فقط تا ۲۴ مهر فرصت داریم، طی یکی دو روز آینده به سایت زیر مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام نمایید. ?

? مهلت ثبت نام فقط تا ۱۲ شب شنبه

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۵:۵۵ ب.ظ

دیدگاه