مهندس ملاغلامعلی قائم مقام و معاون اجرایی سرشماری عمومی نفوس و مسکن گلستان از چگونگی مراجعه مامورین سرشماری و نحوه شناسائی آنان خبرداد

البرز گلستان/مهندس مهدی ملاغلامعلی قائم مقام و معاون اجرایی سرشماری عمومی نفوس و مسکن استان گلستان در مصاحبه با خبرنگاران اظهار کرد:انجام سرشماری حضوری از تاریخ ۲۵مهر تا ۲۵ ابان به مدت یکماه در سراسر کشور به اجرا در می آید.

وی افزود:در استان گلستان نیز انجام این فعالیت بزرگ و ملی با حضور ۵۲۰ما مور آمار گیر در ۱۴ شهرستان صورت می گیرد در مراجعه حضوری مامورین آمارگیر با تبلت به کلیه اماکن ( منازل و مغازه و …) مراجعه و در صورت حضور خانوار در آن مکان نسبت به ثبت اطلاعات خانوار و اعضای آن اقدام می نماید.

ملا غلامعلی سپس تصریح کرد:لازم به یاد آوری است خانواری که در فاصله ۳الی ۲۴مهر سرشماری اینترنتی انجام داد کد رهگیری دریافت می نماید. وباید تنها کد رهگیری رابه مامور آمار گیر ارائه نماید.

وی درباره اینکه مرکز آمار ایران چه تدابیری اندیشیده است که عده‌ای نتوانند در قالب مامور سرشماری از مردم سوءاستفاده کنند، بیان کرد: پوشش ماموران سرشماری پوشش ویژه‌ای است که برای افراد جامعه قابل تشخص است؛ علاوه بر این تمام ماموران سرشماری دارای کارت شناسایی هستند که هموطنان می‌توانند با تماس با ستادهای سرشماری هویت ماموران سرشماری را چک کنند.

قائم مقام و معاون اجرایی سرشماری عمومی نفوس و مسکن استان گلستان در خاتمه خاطر نشان کرد: از هموطنان عزیز تقاضا می شود نسبت به  انجام سرشماری اینترنتی هر چه سریعتر اقدام نمایند. و در صورت عدم ثبت نام تا مراجعه حضوری کارت ملی اعضای خانوار و کد پستی محل سکونت را در اختیار داشته و در نهایت همکاری لازم را باماموران سرشماری مبذول فرمایند.

photo_2016-10-12_18-48-28photo_2016-10-12_18-48-21

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۳:۲۱ ب.ظ

دیدگاه