- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

پیش قدم رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و رییس ستاد سرشماری استان گلستان: قطره، دریا نیست ولی قطعأ دریا از قطره است. هیچ فردی را در سرشماری جا نگذاریم

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و رییس ستاد سرشماری استان گلستان: قطره، دریا نیست ولی قطعأ دریا از قطره است. هیچ فردی را در سرشماری جا نگذاریم

البرز گلستان/ حسین پیشقدم رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و رییس ستاد سرشماری استان گلستان که در مرحله سوم کلاس های آموزشی توجیهی سرشماری عمومی نفوس و مسکن حضور داشت با تاکید بر محرمانه بودن اطلاعات خانوار تصریح کرد: اطلاعات حاصل شده در سرشماری نفوس و مسکن در برنامه‌ریزی‌های کشور نقش بسزایی دارد و می طلبد آمارگیران دقت لازم را در این مهم داشته باشند .

وی با اشاره به تعداد افراد ثبت نام شده جهت تصدی مسئولیت مامور آمار گیری در استان بیان داشت: ۴۱۱۸ نفر با ترکیب ۵۵ درصد مرد و ۴۵ درصد زن متقاضی احراز مسئولیت مامور آمارگیری بودند که پس از برگزاری کلاس و آزمون ۵۲۰ نفر از بین آنها برای آمارگیری در سراسر انتخاب خواهند شدکه از این تعداد ۱۴۷ نفر سهم شهرستان گرگان است.

پیشقدم در خصوص اطلاعات مورد نیاز در سرشماری نفوس و مسکن ۹۵ گفت: سوالات این دوره از سرشماری در چند زمینه دسته بندی شده است. از جمله: اطلاعات جغرافیایی که مربوط به محل زندگی خانوار است، اطلاعات سجلی یا شناسنامه ای، تحصیلات، وضعیت تاهل و تعداد فرزندان، نوع قرارداد بیمه ای ، وضعیت اسکان و … که تمام این اطلاعات برای برنامه ربزی دقیق مملکتی در زمینه های مختلف مورد نیاز می باشد. چرا که برای هر برنامه ریزی اطلاعات دقیق در آن زمینه لازم است که می توان گفت این اطلاعات تنها مورد نیاز سازمان برنامه و بودجه کشور است و مورد استفاده هیچ کدام از دستگاههای اجرایی قرار نخواهد گفت.

گفتنی است مرحله سوم کلاس های آموزشی و توجیهی ویژه ماموران سرشماری نفوس و مسکن ۹۵ در شهرستان گرگان، با حضور حسین پیشقدم رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و رییس ستاد سرشماری استان گلستان، سید عباس حسینی فرماندار و رییس ستاد سرشماری شهرستان گرگان، و دشتیان معاون برنامه ریزی وامور عمرانی و جانشین ستاد سرشماری نفوس و مسکن شهرستان گرگان برگزار شد.
همچنین مرحله سوم ٱموزش سرشماری عمومی نفوس و مسکن۹۵ از مورخ ۹۵/۷/۱۲ لغایت ۹۵/۷/۱٨ در کلیه شهرستانهای استان بر اساس برنامه زمانبندی مرکز ٱمار ایران همزمان با کلیه شهرستانهای کشور درحال برگزاری میباشد که همه ٱمارگیران پس از شرکت در کلاس واجرای عملیات میدانی ٱزمایشی درصورت کسب حدنصاب نمره قبولی به عنوان مأمور ٱمارگیر در حوزه های شهری و روستایی شهرستانهای خود انجام اجرای سرشماری حضوری را از ۹۵/۷/۲۵ لغایت ۹۵/٨/۲۵ به مرحله اجرا خواهند گذاشت.
لازم به ذکر است قبل از اجرای عملیات میدانی از مورخ ۷/۳ لغایت ۷/۲۴ ٱمارگیری به شیوه اینترنتی در سایت www.sarshomari95.ir انجام خواهد شد و خانوارها میتوانند با مراجعه به سایت، اطلاعات خود را ثبت نمایید.

photo_2016-10-07_17-57-08 [1]

 

0 [2]
0 [2]