- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

رئیس کل دادگستری گلستان درهم اندیشی توزیع برق با دادگستری استان:شرکت برق گلستان در جهت پیشگیری از جرم دراستان خوب عمل کرده

هاشیمان:هدف از تشکیل این جلسه هم اندیشی در راستای مطالبات صنعت برق استان می باشد

البرز گلستان/همایش هم اندیشی شرکت توزیع برق گلستان با دادگستری و دادستان و قضات ویژه استان  همایش با حضور مهندس نصیری مدیرعامل توزیع برق گلستان هاشمیان رئیس کل دادگستری استان حقی دادستان و جمعی از قضات سراسر استان و مدیران توزیع برق شهرستانها در سالن همایش نیروی انتظامی برگزار گردید هاشیمان رئیس دادگستری استان گفت : هدف از تشکیل این جلسه هم اندیشی در راستای مطالبات صنعت برق استان می باشد .

وی افزود: صنعت برق امروز در دنیا از اهمیت وافری برخوردار است و چرخهای وابسته به نیروی برق در اقتصاد نشانگر ارزشمند بودن برق است.

هاشیمان ضمن تاکید  بر اینکه شرکت برق در جهت پیشگیری از جرم دراستان خوب عمل کرده گفت: برای جلو گیری از تخلفات مالک باید پیشگیری انجام بدهد.

رئیس کل دادگستری استان سپس تصریح کرد: حریم ها در برق رعایت نمی شود  و  لازم است اطلاع رسانی متعدد داشته باشید.

وی از مدیران حقوقی توزیع برق استان در مقابله با متخلفین وپیشگیری گفت :تمرد در مقابل مامورین برق مشخص است و برای افرادی که پرونده تشکیل می دهید دارای مستندات قوی باشد و تنظیم گزارش به نحوی باشد که قاضی احساس کند در صحنه است.

دکتر هاشمیان سپس بیان کرد: به نمایندگی از دستگاه قضا استان از تلاش همه نیروها تشکر می کنم و اعلام آمادگی حضور دادستان و قضات را در صحنه داریم .

وی در باره بدهی ادارات و سازمانها در سطح استان اظهار کرد: با استناد به اینکه  شورای حفظ بیت المال در استان با مدیریت دادگستری و دبیری دادستان استان دائر می باشد که جزء شوراهای قوی کشوری می باشد و مورد تقدیر قوا قرار گرفته است. می توان در این عرصه حضور پیدا کرد.

رئیس کل دادگستری استان با اشاره به اینکه در مبارزه با تجاوزات به منابع طبیعی و محیط زیست خیلی خوب عمل شده است شورا می تواند در امور آب و برق و گازنیز ورود پیدا کند.

وی در خاتمه اعلام آمادگی کرد از طریق قانونی می توانیم مطالبات شما را دریافت کنیم.

 

0 [1]
0 [1]