رئیس کل دادگستری گلستان درهم اندیشی توزیع برق با دادگستری استان:شرکت برق گلستان در جهت پیشگیری از جرم دراستان خوب عمل کرده

هاشیمان:هدف از تشکیل این جلسه هم اندیشی در راستای مطالبات صنعت برق استان می باشد

البرز گلستان/همایش هم اندیشی شرکت توزیع برق گلستان با دادگستری و دادستان و قضات ویژه استان  همایش با حضور مهندس نصیری مدیرعامل توزیع برق گلستان هاشمیان رئیس کل دادگستری استان حقی دادستان و جمعی از قضات سراسر استان و مدیران توزیع برق شهرستانها در سالن همایش نیروی انتظامی برگزار گردید هاشیمان رئیس دادگستری استان گفت : هدف از تشکیل این جلسه هم اندیشی در راستای مطالبات صنعت برق استان می باشد .

وی افزود: صنعت برق امروز در دنیا از اهمیت وافری برخوردار است و چرخهای وابسته به نیروی برق در اقتصاد نشانگر ارزشمند بودن برق است.

هاشیمان ضمن تاکید  بر اینکه شرکت برق در جهت پیشگیری از جرم دراستان خوب عمل کرده گفت: برای جلو گیری از تخلفات مالک باید پیشگیری انجام بدهد.

رئیس کل دادگستری استان سپس تصریح کرد: حریم ها در برق رعایت نمی شود  و  لازم است اطلاع رسانی متعدد داشته باشید.

وی از مدیران حقوقی توزیع برق استان در مقابله با متخلفین وپیشگیری گفت :تمرد در مقابل مامورین برق مشخص است و برای افرادی که پرونده تشکیل می دهید دارای مستندات قوی باشد و تنظیم گزارش به نحوی باشد که قاضی احساس کند در صحنه است.

دکتر هاشمیان سپس بیان کرد: به نمایندگی از دستگاه قضا استان از تلاش همه نیروها تشکر می کنم و اعلام آمادگی حضور دادستان و قضات را در صحنه داریم .

وی در باره بدهی ادارات و سازمانها در سطح استان اظهار کرد: با استناد به اینکه  شورای حفظ بیت المال در استان با مدیریت دادگستری و دبیری دادستان استان دائر می باشد که جزء شوراهای قوی کشوری می باشد و مورد تقدیر قوا قرار گرفته است. می توان در این عرصه حضور پیدا کرد.

رئیس کل دادگستری استان با اشاره به اینکه در مبارزه با تجاوزات به منابع طبیعی و محیط زیست خیلی خوب عمل شده است شورا می تواند در امور آب و برق و گازنیز ورود پیدا کند.

وی در خاتمه اعلام آمادگی کرد از طریق قانونی می توانیم مطالبات شما را دریافت کنیم.

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۳:۲۵ ب.ظ

دیدگاه