قائم مقام مدیراجرایی سرشماری عمومی نفوس ومسکن گلستان: تاکنون کسب جایگاه نخست شهرستان گنبدکاووس در ثبت اطلاعات خانوار در سامانه اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن استان

البرز گلستان/مهدی ملاغلامعلی ظهر امروز در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت ثبت نام مردم استان در سرشماری اظهار داشت: از ابتدای آغاز ثبت اطلاعات خانوارهای در سامانه، تاکنون بیش از ۳۷ هزار و ۲۶۵ خانوار گلستانی برابر با ۶٫۰۷ درصد خانوارهای استان گلستان اطلاعات خود را در سامانه اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن ثبت کردند.

وی افزود: از این تعداد ۱۱ هزار و ۲۴۷ خانوار در شهرستان گنبدکاووس در این سرشماری مشارکت کرده‌اند و این شهرستان جایگاه نخست را در استان در ثبت اطلاعات خانوار در سامانه اینترنتی دارد.

قائم مقام مدیر اجرایی سرشماری عمومی نفوس و مسکن استان گلستان تصریح کرد: در شهرستان گرگان ۱۰ هزار و ۶۸ خانوار، در شهرستان علی آبادکتول ۲ هزار و ۱۲۱ خانوار در سرشماری نفوس و مسکن مشارکت کردند و در جایگاه‌های بعدی استان قرار دارند.

ملاغلامعلی گفت: شهرستان‌های آزادشهر، کردکوی، رامیان، گالیکش، مینودشت، مراوه تپه، کلاله، بندرگز، گمیشان و آق قلا دیگر شهرستان‌های استان در رتبه‌های بعدی هستند.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم مشارکت مردم استان گلستان در روزهای باقی مانده افزایش یابد، افزود: به زودی از سوی ستاد سرشماری استان از کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان خواسته می‌شود که برای سرشماری اینترنتی خود و نزدیکانشان اقدام لازم را انجام دهند.

قائم مقام مدیر اجرایی سرشماری عمومی نفوس و مسکن استان گلستان گفت: مرحله نخست سرشماری عمومی نفوس و مسکن کشور به صورت اینترنتی از روز سوم مهر آغاز شده و این مرحله تا ۲۴ مهر ادامه دارد که تاکنون مردم استان گلستان استقبال خوبی از این طرح نداشته‌اند.

ملاغلامعلی اظهار کرد: مشارکت هرچه بیشتر مردم در سرشماری به صورت اینترنتی، به تسهیل امور آمارگیری کمک شایانی می‌کند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲:۲۹ ب.ظ

دیدگاه