آیت الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه درگلستان:برای کمک به برنامه ریزی دقیق‌تر دولت، همه مردم باید در سرشماری نفوس و مسکن امسال شرکت کنند

البرز گلستان/آیت الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر گرگان در دیدار با اعضای ستاد سرشماری نفوس و مسکن اظهار داشت: برای کمک به برنامه ریزی دقیق‌تر دولت، همه مردم باید در سرشماری نفوس و مسکن امسال شرکت کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان برنامه و بودجه گلستان، اعضای ستاد سرشماری استان در بیت” حضرت آیت ا… نورمفیدی”نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر گرگان حضور یافتند و از ایشان در سامانه نفوس و مسکن بصورت اینترنتی ثبت نام بعمل آوردند .

در این دیدار که مدیر اجرایی ستاد سرشماری استان، قائم مقام مدیر اجرایی و اعضای ستاد سرشماری شهرستان گرگان حضور داشتند، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان گفت: مردم با ثبت نام الکترونیکی درطرح سرشماری نفوس و مسکن به برنامه ریزی آتی دولت کمک کنند .

وی افزود: سرشماری اینترنتی صرفه جویی در زمان و مصرف کاغذ است که امیدواریم مردم در این زمینه همکاری‌های لازم را داشته باشند.

آیت الله نورمفیدی با بیان اینکه این سرشماری فقط برای مشخص شدن جمعیت کشور است، گفت: سرشماری نفوس و مسکن ارتباطی با درآمد مردم ندارد و وحشت‌هایی که برای برخی در خصوص قطع شدن یارانه‌ها ایجاد شده، بی اساس است.

وی ادامه داد: با مشخص شدن جمعیت کشور، دولت نیز می‌تواند برنامه ریزی دقیق‌تری در حوزه‌های مختلف انجام دهد.

گفتنی است در این دیدار اطلاعات مربوط به سرشماری  آیت الله نورمفیدی در سامانه نفوس و مسکن ثبت شد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۳:۵۸ ب.ظ

دیدگاه