فرمانده انتظامی گلستان:پلیس جامعه اسلامی باید مراقب برخورد با مراجعه کنندگان و ارباب رجوع خود باشد

البرز گلستان/به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار”علی‌اکبر جاویدان” امروز در راستای سلسله جلسات و ملاقات‌های مردمی با فرماندهی انتظامی استان گلستان اظهار داشت: چگونگی برخورد با مردم از اهمیت بالایی برخوردار است و باید در ایجاد امنیت به گونه‌ای عمل کنیم که احساس امنیت را در جامعه اسلامی نهادینه کنیم.

وی ادامه داد: رفتارهای نامطلوب در برخورد با اقشار مختلف جامعه نه تنها احساس امنیت را مختل می‌کند، بلکه آسیب‌های روحی و روانی منفی را در ذهن افراد ایجاد می کند.

فرمانده انتظامی گلستان خاطرنشان کرد: احترام به حقوق شهروندان و همچنین خدمت صادقانه همراه با رفتاری رئوف اما با اقتدار، در جلب و افزایش مشارکت مردمی برای تولید امنیت و همکاری بیش از پیش مردم با پلیس، تاثیر بسیار مطلوبی را خواهد داشت.

سرهنگ جاویدان تاکید کرد: پلیس جامعه اسلامی باید مراقب برخورد با مراجعه کنندگان و ارباب رجوع خود باشد و جامعه اسلامی که منتسب به حکومت اسلامی و ولایت فقیه است باید رفتاری اسلامی و انقلابی داشته باشد.

وی گفت: رسیدگی به امور و مشکلات مردم از اولویت‌های برنامه‌های پلیس گلستان است.

رئیس پلیس گلستان در پایان ابراز داشت: تعامل با مردم و رسیدگی به دغدغه‌های آنان باعث افزایش اعتماد مردم به پلیس و در نتیجه ایجاد امنیت اجتماعی و مشارکتی خواهد شد

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۳:۲۰ ب.ظ

دیدگاه