ازسوی رئیس سازمان دانش آموزی گلستان دریافت مجوز برای کلیه بوفه‌های مدارس از سازمان دانش آموزی الزامی اعلام شد

البرز گلستان/سیدخلیل حسینی ظهر امروز گردهمایی سالانه رؤسای دانش آموزی شهرستان‌های استان اظهار داشت: هدف از برگزاری این نشست توجیه برنامه‌ها و فعالیت‌های درنظر گرفته شده برای سال تحصیلی جدید است.

وی افزود: امسال سازمان دانش آموزی در بحث تشکل‌سازی، رویکردی که برای برنامه‌ها دارد، عضوگیری بین ۳۰ تا ۳۵ هزار دانش‌آموز در تشکیلات فرزانگان و پیشتازان است.

رئیس سازمان دانش آموزی استان گلستان درباره مجلس و شوراهای دانش‌آموزی تصریح کرد: قرار است در کنار افزایش نقش دانش‌آموزان در کمیسیون‌های آموزشی و علمی که به عنوان کمیسیون منتخب استان در مجلس شورای دانش آموزی محسوب می‌شود، این شوراها را با برگزاری کارگاه‌های آموزشی مجزا برای رؤسای دانش‌آموزی شهرستان‌ها تقویت کنیم.

حسینی همچنین درباره ساماندهی بوفه مدارس هم گفت: در سال تحصیلی جدید ۳۰ درصد مدارس را به عنوان تعاونی دانش‌آموزی فعال می‌کنیم که در این تعاونی‌ها دانش‌آموزان می‌توانند عضو باشند و سهام بگیرند و سرمایه‌گذاری کنند و از طرفی تربیت اقتصادی را بر پایه تعلیمات اجتماعی مدنظر قرار دهیم تا آموزش ببینند.

رئیس سازمان دانش آموزی استان گلستان همچنین دریافت مجوز از سازمان دانش آموزی را برای کلیه بوفه‌های مدارس الزامی اعلام کرد.

وی اظهار کرد: همه بوفه‌های مدارس باید مجوز سازمان دانش‌آموزی داشته باشند و بدون مجوز،فعالیت بوفه‌ها ممنوع است و علاوه بر این عاملان عرضه محصولات بوفه مدارس نیز ساماندهی می‌شوند و با هدف کیفی سازی محصولات عرضه شده و صحت و سلامت دانش آموزان، نظارت بر این بوفه‌ها در دستور کار سازمان است.

رئیس سازمان دانش آموزی استان گلستان همچنین با اشاره به فعالیت‌های خبرگزاری پانا گفت: در بحث رسانه و خبرگزاری پانا، تربیت مربیان و خبرنگاران را به عنوان یک اصل مدنظر قرار دادیم و امسال علاوه بر خبرنگاران ویژه‌ای که در خبرگزاری سازمان دانش آموزی فعالیت می‌کنند، خبرنگاران کلاسی هم داریم و در کنار آن مدرسه خبرنگاری هم یکی از سرفصل‌های فعالیت سازمان دانش‌آموزی محسوب می‌شود.

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۳:۱۰ ب.ظ

دیدگاه