- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

فرماندار کردکوی در جلسه شورای اداری با حضور استاندار گلستان: در صورت عدم ترمیم پلها و لایروبی رودخانه هاخسارت بیشتر در بارش های شدید آینده دور از انتظار نیست

البرز گلستان/جلسه شورای اداری شهرستان کردکوی با حضور استاندار گلستان مدیران دستگاههای اجرایی استان و شهرستان در سالن فرمانداری کردکوی برگزار گردید.

فرماندار کردکوی گفت: در اثر وقوع سیل های اخیر تعدادی پل در این شهرستان دچار آسیب و خسارت شده است که اگر در وقت مناسب برای ترمیم و لایروبی آن ها اقدام نشود، وارد شدن خسارت بیشتر در بارش های شدید آینده دور از انتظار نیست.

مجتبی جمالی اظهار کرد: برخی از این پل ها عرض کمی داشته و قابلیت انتقال حجم فراوان آب در بارش های شدید را ندارند فلذا خود از عوامل بحران و خسارت هستند.

فرماندار کردکوی همچنین بر لزوم احداث سد بر روی رودخانه غازی محله کردکوی اشاره کرد و گفت: این سد علاوه بر جلوگیری از ورود آب به پایین دست در زمان های بارندگی، نگرانی مردم شهرستان در مورد کمبود منابع آبی را برطرف خواهد کرد.

جمالی ادامه داد: در زمان حاضر به کمک ۱۷ حلقه چاه آب شرب شهروندان کردکوی تامین می شود که مردم از کمبود و در عین حال بی کیفیت بودن آن گلایه دارند.

گفتنی است در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین شاعری امام جمعه شهرستان کردکوی با اشاره به ایام محرم و هنگامه عزاداری سید الشهدا(ع)، اظهار کرد: مسئله امام حسین(ع) تنها برای ثواب نیست بلکه امام حسین(ع) معنای عزت، استقلال و بزرگواری است و حضور در مراسم عزاداری و مساجد حضوری سیاسی عبادی است.

0 [1]
0 [1]