- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

پیشقدم، رئیس سازمان برنامه وبودجه در شورای برنامه ریزی گلستان:طرح مزیت های پیشرودر چهار دستگاه در حال پیگیری ،که تاثیر بسزایی در افزایش تولید ناخالص دارد

البرز گلستان/ مهندس حسین پیشقدم، رئیس سازمان برنامه  و بودجه در جلسه شورای برنامه ریزی استان گفت: واگذاری طرح ها و پروژه های نیمه تمام از موضوعات مهم و مصوب ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی است که در استان ۶۴ پروژه ملی و استانی قابل واگذاری احصاء شده است.

 وی افزود: از مجموع این پروژه ها ۴۰ طرح استانی  و ۲۴ طرح نیز ملی است که به دستگاه ها و وزارتخانه ها اعلام کرده ایم.

 پیشقدم بیان کرد: البته ین تمام ظرفیت های استان برای واگذاری نیست بلکه طرح های بیشتری  این قابلیت را دارد.

 وی خاطرنشان کرد: البته برخی موانع نیز برای واگذاری ها وجود دارد که بخشی از آن به قوانین و مقررات برمی گردد  که امیدواریم با لایحه ای که دولت تحت عنوان مشارکت عمومی و خصوصی در دست تهیه دارد،بخش زیادی از این مشکلات حل شود.

حسین پیشقدم با بیان اهمیت طرح مزیت های پیشرو گفت: این طرح در چهار دستگاه میراث فرهنگی، جهاد کشاورزی، شیلات و صنعت معدن تجارت در حال پیگیری است و تاثیر بسزایی در افزایش تولید ناخالص دارد.

  وی افزود: سازمان های صنعت، معدن و تجارت و جهادکشاورزی استان هنوز سند مزیت های پیشرو در حوزه خود را تهیه و تدوین نکرده اند در حالیکه هر دو سازمان نقش بسیار مهمی در تولید ناخالص داخلی استان دارند.

0 [1]
0 [1]