ملاغلامعلی قائم مقام مدیر اجرائی سرشماری عمومی نفوس و مسکن گلستان از ثبت نام ۹ هزار و ۷۰۰ خانوار گلستانی در سامانه تا کنون خبرداد

البرز گلستان/مهدی ملاغلامعلی قائم مقام مدیر اجرائی سرشماری عمومی نفوس و مسکن استان گلستان صبح امروز در جلسه شورای اداری گنبدکاووس اظهار داشت: تاکنون ۹ هزار و ۷۰۰ خانوار در استان گلستان در سامانه ثبت‌نام کردند که بیش از یک‌هزار و ۶۰۰ خانوار مربوط به شهرستان گنبدکاوس است که یک‌هزار و ۲۰۰ خانوار مربوط به شهر گنبدکاووس است و متاسفانه روستاها ضعیف عمل کردند.

وی ادامه داد: در حال حاضر در موضوع ثبت‌نام در سامانه سرشماری، استان گلستان در رده ۲۹ کشور قرار دارد و شهرستان گالیکش در استان گلستان رتبه نخست و گنبدکاوس در رتبه هشتم را داراست.

قائم مقام مدیر اجرائی سرشماری عمومی نفوس و مسکن استان گلستان تصریح کرد: نخستین هدف در سرشماری عمومی نفوس و مسکن دقت و کیفیت است و تلاش داریم آمار دقیق و باکیفیت به همراه کیفیت داشته باشیم.

ملاغلامعلی گفت: سرشماری عمومی نفوس ومسکن سال ۹۵ از سوم مهر به صورت اینترنتی آغاز شده وتا ۲۴ مهر به صورت اینترنتی انجام می‌شود و سپس به مدت یک ماه تا ۲۵ آبان به صورت حضوری و پس از آن ۵ روز تلفنی برای خانوارهای غائب برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: در استان گلستان یک‌هزار و ۶۳۹ حوزه سرشماری که ۸۱۶ حوزه شهری و ۸۲۳ حوزه روستایی در قالب ۵۲۰ مامور آمارگیر در سرشماری امسال همکاری می‌کنند.

قائم مقام مدیر اجرائی سرشماری عمومی نفوس و مسکن استان گلستان تصریح کرد: این کارشناسان در محلات حاضر می‌شوند و اطلاعات مردم را جمع‌آوری می‌کنند و کارشناسان فنی آن اطلاعات را ثبت می‌کنند.

ملاغلامعلی با تاکید این که مرحله دوم از ۲۴مهر آغاز می‌شود، گفت: در این مرحله ماموران با حضور در محل، اطلاعات را جمع‌آوری می‌کنند و آن‌ها که اینترنتی ثبت‌نام کرده‌اند کد پیگیری خود را در اختیار آمارگیران قرار می‌دهند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۳:۲۱ ب.ظ

دیدگاه