مهندس شهمرادی مدیرعامل مخابرات گلستان از مزایا بالای خرید درجشنواره اینترنت خوب با طعم تابستان خبرداد

مهندس شهمرادی مدیرعامل مخابرات گلستان از دریافت اینترنت پرسرعت با سرعت بالا و حجم زیاد و قیمت پایین درجشنواره اینترنت خوب با طعم تابستان خبرداد

در این جلسه که باهدف بررسی مشکلات اجرای طرح و تحلیل نتایج بدست آمده از اجرای آن برگزار شد ،مهندس غلامعلی شهمرادی مدیرعامل مخابرات استان گلستان با ارزنده برشمردن اجرای چنین جشنواره هایی گفت: جشنواره طعم تابستان و موارد مشابه که درسالهای اخیر در مخابرات گلستان اجرا شده است به جهت ارائه خدمات متنوع وبا کیفیت به مشتریان در دستور کار قرار گرفته است .

وی با تاکید بر این که مشتریان برای ما شآن بسیار بالایی دارند گفت : انتظارات مشتریان با توجه رشد فناوری افزایش یافته و این موجب میشود با تلاش بیشتر جهت رفع نیازهای آنها اقدام نماییم و خدمات و سرویسهای متنوع و با کیفیت را به آنها واگذار نماییم . حضور چهره به چهره کارکنان مدیریت تجاری با مشتریان خانگی و تجاری منجر به شناخت نیازهای آنان و آگاهی از مشکلاتشان خواهد شد که این امر کمک شایانی به نحوه ارائه خدمات و سرویسها می نماید.

مهندس شهمرادی با اشاره به زمان باقیمانده از جشنواره طعم تابستان گفت: همه کارکنان نسبت به معرفی سرویسها و خدمات اینترنت پرسرعت که در این جشنواره به هم استانیها ارائه میشود همت نمایند تا مشتریان با آگاهی بیشتر نسبت به خرید محصولات مخابرات اقدام نمایند.

لازم به ذکر در جشنواره” اینترنت خوب با طعم تابستان “متقاضیان میتوانند اینترنت پرسرعت را با سرعت بالا و حجم زیاد و قیمت پایین دراختیار داشته باشند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲:۵۴ ب.ظ

دیدگاه