نورمحمدی معاون فنی و آموزشی سرشماری نفوس و مسکن گلستان از برگزاری کلاس های برای معاونین و کارشناسان فنی و اجرایی شهرستانها خبرداد

یوسف نورمحمدی معاون فنی و آموزشی سرشماری نفوس و مسکن استان از برگزاری کلاس های برای  معاونین  و کارشناسان فنی و اجرایی شهرستانها خبرداد.

البرز گلستان/نورمحمدی افزود:مرحله دوم سرشماری عمومی نفوس و مسکن ۹۵ در مرکز استان(مرکز تربیت معلم گرگان) در قالب ۵ کلاس ٱموزشی از تاریخ ۱۳۹۵/۷/۳ لغایت ۱۳۹۵/۷/٨ به مدت ۶ روز از ساعت ٨:۳۰ دقیقه صبح الی ۱۶ درحال انجام می باشد.
در این دوره ٱموزش که مختص معاونین فنی و کارشناسان فنی و اجرایی شهرستانها می باشد، ۱۳۴ نفر شرکت داشته اند که بر اساس چارت مرکز ٱمار ایران، ۹۶ نفر درصورت کسب حدنصاب نمره جذب خواهند شد.
معاون فنی و آموزشی سرشماری نفوس و مسکن استان سپس تاکید کرد:مرحله سوم ٱموزش از مورخ ۹۵/۷/۱۲ الی ۹۵/۷/۱٨ در شهرستانهای استان برگزار خواهد شد که افراد پس از ٱموزش و کسب حدنصاب نمره در ٱزمون، ۵۲۰ نفر مأمور ٱمارگیر در حوزه های شهری و روستایی، وظیفه جمع ٱوری ٱمار و اطلاعات و سرشماری از خانوارها را بر عهده دارند.
همچنین اجرای سرشماری اینترنتی از مورخ ۱۳۹۵/۷/۳ در کشور ٱغاز و اجرای عملیات میدانی سرشماری و مراجعه حضوری به خانوارها از ۲۵ مهر الی ۲۵ ٱبان انجام خواهد شد.

photo_2016-09-29_17-46-23

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۰۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲:۲۳ ب.ظ

دیدگاه