- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

ملاغلامعلی قائم مقام مدیر اجرایی سرشماری عمومی نفوس و مسکن گلستان از تقسیم بندی شهر گرگان به ۳ منطقه وتعریف فرد بیکاردر سرشماری خبرداد

البرز گلستان/ مهدی ملاغلامعلی قائم مقام مدیر اجرایی سرشماری عمومی نفوس و مسکن استان گلستان در مصاحبه ای در راستای طرح سرشماری کشور موارد مهمی را در راستای این طرح که در حال اجرا می باشد گفت:
قابل توجه هم استانی های عزیز.
قبل از ثبت نام اینترنتی در سامانه www.sarshomari95.ir کدملی اعضای خانوار، کدپستی و در شهر گرگان منطقه شهری (۱ یا ۲ یا ۳) را در اختیار داشته باشند.
ستاد شماری استان با دو شماره تماس ۳۲۴۸۰۰۴۸ و ۳۲۴۸۰۰۴۹ آماده پاسخگویی به خانوارها در خصوص سوالات سرشماری و همچنین تعیین منطقه شهری ساکنین شهر گرگان از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب می باشد. همچنین یادآور می شود نقشه مناطق شهری گرگان در وب سایت سازمان برنامه و بودجه استان به ادرس http://golestanmporg.ir قابل دریافت می باشد.
هم استانی های عزیز کد آماری ۱۲ رقمی را تا زمان حضور آمارگیر حضوری و اعلام نتایج قرعه کشی مرکز آمار ایران نزد خود نگهداری نمایند.

همچنین دو شماره یاد شده آمادگی ثبت نام تلفنی از خانوارها را نیز دارد.

ملاغلامعلی همچنین افزود:باتوجه به تعریف مرکز آمار ایران، فردی بیکار لحاظ می گردد که در هفته گذشته کار نکرده باشد، دنبال کار باشد و آماده بکار باشد. لذا زنان خانه داری که در جستجوی کار نباشند، نه بیکار و نه شاغل هستند. این افراد جمعیت غیرفعال می باشند و در نرخ بیکاری یا اشتغال محاسبه نمی شوند.

0 [1]
0 [1]