تولید خودرو کاهش یافت

تولید خودروهای سواری در کشور طی مهر ماه امسال به ۸۷ هزار و ۶۶۶ دستگاه رسید که نسبت به شهریور امسال با افت ۹ هزار و ۵۸۹ دستگاهی همراه بوده است.

همچنین در مهر ماه ۹۳، تولید وانت در کشور به حدود ۱۴ هزار دستگاه رسید که در مقایسه با ماه قبل از آن، ۲ هزار و ۲۶۳ دستگاه کاهش داشته است.

در نخستین ماه پاییز نیز در کشور هزار و ۵۷۰ دستگاه کامیونت، کامیون و کشنده تولید شد که ۱۱۵ دستگاه کمتر از شهریور ۹۳ بوده است.

بر اساس این گزارش، تولید انواع خودرو توسط ایران خودرو در مهرماه ۵۵ هزار و ۹۰۸ دستگاه بود که در مقایسه با تولید شهریور امسال، افت ۶ هزار و ۸۳۰ دستگاهی را نشان می دهد.

تولید سواری این شرکت نیز در مهرماه با افت ۵ هزار و ۶۴۴ دستگاهی نسبت به شهریور ماه، به ۴۷ هزار و ۳۴۴ دستگاه رسید.

تولید انواع خودرو در مهر ماه توسط گروه خودروسازی سایپا نیز ۳۶ هزار و ۵۸۲ دستگاه بود که در مقایسه با شهریور ماه، ۵ هزار و ۶۷۱ دستگاه کاهش داشته است.

تولید سواری توسط سایپا نیز در شهریور ماه با افت ۵ هزار دستگاهی، به ۳۱ هزار و ۱۹۴ دستگاه رسید.

به گزارش فارس، تولید انواع خودرو در کشور طی هفت ماهه امسال ۶۲۵ هزار و ۵۴۰ دستگاه بود که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷۱٫۴ درصد رشد نشان می‌دهد. همچنین تولید انواع سواری طی هفت ماهه امسال ۵۳۰ هزار و ۳۱۳ دستگاه بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷۰٫۸ درصد رشد را نشان می‌دهد.

تولید انواع خودرو در مهر ماه امسال در حالی نسبت به شهریورماه کاهش یافته که رشد آمار تولید خودرو در ماه‌های ابتدایی سال نسبت به مدت مشابه سال قبل، یکی از دلایل اصلی رشد بخش صنعت و نرخ رشد اقتصادی کشور بیان شده است.
– See more at: http://farsnews.com/newstext.php?nn=13930817000795#sthash.BXAAkm1J.dpuf

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۳:۵۷ ب.ظ

دیدگاه