رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گلستان برترین دستگاه‌های اجرایی استان در جشنواره شهید رجایی رامعرفی کرد

البرز گلستان/رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گلستان شامگاه یکشنبه در جشنواره شهید رجایی اظهار داشت: برای انتخاب برترین دستگاه‌های اجرایی استان گلستان، کمیته‌های ارزیابی شاخص‌های عمومی و اختصاصی از سال گذشته تشکیل شده است.

حسین پیش‌قدم افزود: در مجموع ۶۲ دستگاه اجرایی ملزم به شرکت در این ارزیابی بودند که با انصراف ۱۱ دستگاه، فرآیند ارزیابی عملکرد میان ۵۱ دستگاه دیگر انجام شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گلستان تصریح کرد: ۵۱ دستگاه استان در این فرآیند ارزشیابی شرکت داده شد که عملکرد بیش از ۳ هزار نفر ساعت در یک دوره ۱۵۰ روزه مورد ارزیابی قرار گرفت.

پیش‌قدم گفت: براساس ارزیابی انجام شده، اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری از بعد شاخص‌های عمومی و اختصاصی رتبه نخست را کسب کرد و اداره کل امور اقتصادی و دارایی و شرکت آب و فاضلاب شهری به ترتیب دوم و سوم شدند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گلستان اظهار کرد: از نظر شاخص‌های اختصاصی هم اداره کل امور مالیاتی در جایگاه نخست قرار گرفت و اداره کل دامپزشکی و اداره کل بیمه سلامت به ترتیب در رده‌های دوم و سوم استان گلستان ایستادند.

وی افزود: در برنامه توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی اداری شرکت آب و فاضلاب استان در برنامه مدیریت سرمایه انسانی اداره کل ورزش و جوانان و در برنامه صیانت از حقوق مردم و سلامت اداری اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان به عنوان دستگاه‌های برتر انتخاب شدند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۰۵ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲:۳۲ ب.ظ

دیدگاه