جعفری مدیر صندوق بازنشستگی کشوری گلستان در نشست با اصحاب رسانه استان:با استفاده از ظرفیت خیرین پیشکسوت بدنبال تشکیل خانه امیددر هر شهرهستیم

البرز گلستان/رضا جعفری مدیر صندوق بازنشستگی کشوری در استان گلستان در نشست با اصحاب رسانه استان با اشاره به اینکه هرسال در روز خانواده مراسمی را برای بازنشستگان برگزار می کنیم ، اظهارکرد: امسال نیز مراسمی برای تکریم از بازنشستگان صندوق کشوری در استان گلستان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این مراسم در راستای پویایی جامعه بازنشستگان استان اجرا خواهد شد ، افزود: در این مراسم یکی از کانون ها به نمایندگی کانون بازنشستگان درخواست های این قشر را مطرح می کند و قرار است یکی از طنز پردازان گلستانی به شیوه طنز نقادانه برنامه ای را در این روز اجرا نماید.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری در استان گلستان، تصریح کرد: در استان ۲۴ هزار و ۸۴۸ بازنشسته عضو صندوق بازنشستگی کشوری در استان گلستان داریم که به طور متوسط یک میلیون و ۴۵۰ هزار تومان حقوق دریافت می کنند.

به گفته وی ؛ اوقات فراغت یکی از مشکلات جامعه بازنشستگان استان است و ایجاد خانه های امید بهترین کار برای پرکردن اوقات فراغت بازنشستگان است چون در این خانه خا خدمات مختلفی به این قشر ارائه می شود.

وی با بیان اینکه برای دریافت وام قرض الحسنه ۲ میلیون تومان بازنشستگان می توانند به سایت صندوق بازنشستگی مراجعه نمایند ، تصریح کرد : سال گذشته ۴هزارو ۸۰۰ نفر درگلستان که حدود ۹۰ درصد از متقاضیان استان در سال گذشته بودند از این امکان بهرمند شده اند.

جعفری در ادامه خاطرنشان کرد: علاوه بر این وام ها با پیگیری هایی که در استان انجام شده است وام های ۲ میلیونی قرض الحسنه و ۵ میلیونی با همکاری بانک عامل در استان برای ارائه خدمات به بازنشستگان در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه اذعان داشت: بازنشستگان و خانواده آنها می تواند تا ۳ مرحله در طول سال از خدماتی که برای سفرهای زیارتی برای آنها در نظر گرفته شده است استفاده نمایند .

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری در استان گلستان افزود: بیشترین سهم بازنشستگان در این صندوق در استان گلستان با ۱۶ هزار و ۳۰۰ نفر مربوط به فرهنگیان است و دانشگاه علوم پزشکی و جهاد کشاورزی در رتبه های بعدی قرار دارند.

وی در ادامه با بیان اینکه به دنبال ایجاد مجموعه خیرین پیشکسوت در استان گلستان هستیم ، گفت: به دنبال این هستیم با استفاده از ظرفیت خیرین به جایی برسیم که در هر شهر یک خانه امید برای بازنشستگان ایجاد نمائیم.

photo_2016-09-26_17-36-01

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۰۵ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲:۱۳ ب.ظ

دیدگاه