ربیعی معاون استاندار گلستان در مراسم افتتاح خط پرواز گرگان – اکتائو قزاقستان:شرکت های مسافرتی و بازرگانان باید تلاش مضاعفی نمایند تا شرایط توسعه روابط فراهم شود

البرز گلستان/معاون استاندار گلستان در مراسم افتتاح خط پرواز گرگان – اکتائو قزاقستان :امیدواریم دو کشور بتوانند از مزیت این خط پروازی برای توسعه بیشتر بهره ببرند
معاون استاندار گلستان در مراسم افتتاح خط پرواز گرگان – اکتائو قزاقستان گفت : امیدواریم پرواز گرگان-اکتائو تداوم داشته و دو کشور بتوانند از مزیت این خط پروازی برای توسعه بیشتر بهره ببرند .
به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ،معدن وتجارت گلستان ، محمود ربیعی معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گلستان در مراسم افتتاح خط پرواز گرگان – اکتائو قزاقستان که در محل فرودگاه بین المللی گرگان برگزار گردید ، گفت : امیدواریم پرواز گرگان-اکتائو تداوم داشته و دو کشور بتوانند از مزیت این خط پروازی برای توسعه بیشتر خود بهره ببرند .
ربیعی گفت : سکونت عده ای از قزاق ها در استان گلستان می تواند شرایط خوبی را برای توسعه روابط فرهنگی ، اجتماعی ، اقتصادی و … دو کشور فراهم نماید .
به گفته وی ، استان گلستان خود را برای توسعه آماده کرده و حتما یکی از استانهای پیشرفته ایران در آینده ای نه چندان دور خواهد شد و برای پیشرفت به توسعه روابط با همه کشور ها بویژه کشور دوست و برادر قزاقستان نیاز دارد .
وی با بیان این که امیدواریم این پرواز بتواند سبب مودت و توسعه روابط بیشتر دو کشور شود ، گفت : شرکت های مسافرتی و تجار و بازرگانان باید تلاش مضاعفی نمایند تا شرایط توسعه روابط فراهم شود .
ربیعی ادامه داد : استاندار گلستان و مسئولین ذیربط استانی تمام تلاش خود را خواهند نمود تا روزبروز روابط دو کشور بویژه گرگان و اکتائو ، بیشتر و بهتر گردد .
وی با اشاره به افتتاح خط آهن ایران-ترکمنستان-قزاقستان در سال گذشته ، گفت : یقینا خط آهن ایران-ترکمنستان-قزاقستان که در سال گذشته توسط روسای جمهور سه کشور افتتاح گردید و ارتباط دریایی از طریق دریای خزر نیز در کنار این خط هوایی سبب توسعه روابط دو کشور خواهد گردید .
ربیعی گفت : فرودگاه بین المللی گرگان نیز از بهترین فرودگاهها و دارای چشم انداز خوب و زیرساختهای مناسب است و هیچ مشکلی برای فرود هواپیماهای بزرگتر و پروازهای بیشتر نخواهد داشت .
در این مراسم ژوها سلطان رئیس هیات مدیره شرکت هواپیمایی بک ایر نیز ضمن تشکر از استقبال گرم مسئولین گلستانی گفت : امیدواریم این پرواز شروعی برای توسعه روابط دو کشور باشد .
ژوها سلطان افزود : چند وقت پیش خط ریلی ایران – ترکمنستان – قزاقستان افتتاح شد و این مسیر خط هوایی را کم داشت که آن نیز امروز افتتاح گردید .

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۶:۳۸ ب.ظ

دیدگاه