معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان: در استان گلستان تا کنون مشکلی در برگزاری کنسرت ها نداشتیم

البرز گلستان/معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در نشست فعالین سیاسی استان با دکتر “محمد شریعتمداری” معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: فضای باز و بلوغ سیاسی وجه تمایز استان گلستان با سایر استانهای کشور است.

“علی اصغر طهماسبی” اظهار کرد: از زمان روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و پس از تحویل گرفتن استانداری گلستان، ۵۳۱ سخنران کشوری با گرایش اصولگرایی، اصلاح طلبی و مستقل بدون هیچ مشکلی و با کمترین حاشیه به دعوت احزاب و تشکلهای سیاسی در استان حضور پیدا کرده و به بیان دیدگاههای خود پرداخته اند.

وی ادامه داد: در استان گلستان ۱۰۵ حزب سیاسی فعال وجود دارد که ۲۹ حزب دارای مجوز فعالیت و شناسنامه دار هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اضافه کرد: همچنین ۲۳۵۰تشکل مردم نهاد در استان گلستان وجود دارد که در دولت تدبیر و امید تعداد این تشکل ها ۱۲۰ درصد افزایش داشته است.

طهماسبی افزود: ۱۶۰ پایگاه اطلاع رسانی و سایت خبری در استان فعالیت رسانه ای دارند که تعداد ۲۵ سایت دارای مجوز می باشند.

وی در ادامه گفت: استان گلستان به لحاظ فرهنگی و اجتماعی از یک بالندگی خوبی برخوردار است و امید و نشاط اجتماعی به خوبی در استان به چشم می آید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خاطرنشان کرد: ما در استان گلستان تا کنون مشکلی در برگزاری کنسرت ها نداشتیم و همواره جایگاه خاصی برای هنرمندان و علاقه مندان به فرهنگ و هنر قائل بوده ایم.

طهماسبی از شناسایی ۴۱ سکونت گاه غیر رسمی و ۲۰ نقطه آلوده به مواد مخدر در سطح استان خبر داد و گفت: پاکسازی این نقاط در دستور کار شورای تأمین استان و شهرستانها قرار دارد.

وی در پایان وحدت اجتماعی را یکی دیگر از شاخص های استان گلستان عنوان کرد و افزود: استان گلستان رنگین کمانی از اقوام ایرانی و به نوعی یک ایران کوچک است که شیعه و سنی در آن از هر قومیتی برادرانه در کنار هم زندگی می کنند و ما این وحدت مثال زدنی را مدیون مردم عزیز و نماینده محترم ولی فقیه در استان هستیم.

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۷:۰۷ ب.ظ

دیدگاه