- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گلستان:سناریو اشتغال مناسب با استان باید ارائه شود

البرز گلستان/محمود ربیعی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گلستان، در جلسه کارگروه اشتغال استان گفت: با توجه به سفر دولت تدبیر و امید به استان گلستان باید موضوعات مصوبات سفر مورد بررسی و مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه طی روزهای آینده شاهد حضور معاون رئیس جمهور یازدهم در استان خواهیم بود، افزود: راه آهن گرگان اینچه برون -گرگان- مشهد، استادیوم ۵ هزار نفری گنبد کاووس، جزیره آشوراده، تکمیل سد نرم آب و قره چای، آبرسانی به شهر گرگان، رامیان، آزادشهر، بندرترکمن، گمیشان، علی آباد، کنترل سیل در حوزه گرگان رودو مباحث مربوط به ۲۲ هزار هکتار شمال استان از جمله مصوباتی است که با حضور معاون رئیس جمهور بررسی خواهد شد.

 ربیعی اظهارداشت: منطقه آزاد تجاری اینچه برون از نکات بسیار مهم و مورد توجه است که در همین زمینه صحبت های خواهد شد.

 معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گلستان با اشاره به اینکه آخرین گزارش از سرمایه گذاری خارجی در یک سال گذشته داده شود، اظهارداشت: سناریو اشتغال مناسب با استان باید ارائه شود.

 داود طبرسا، مدیرکل اقتصاد و دارایی گلستان در ادامه نیز گفت: ۱۲ هزار و ۸۹۹ میلیارد تولید ناخالص داخلی به قیمت جاری در استان گلستان است که در سال ۹۲ از رتبه ۲۲ در کشور برخوردار است.

 وی افزود: درآمد سرانه ما میزان ۷ میلیون تومان است که در این بخش استان از رتبه ۲۷ برخوردار است.

 طبرسا با اشاره به اینکه درآمد وصولی در ۵ ماهه امسال ۱۵۶ میلیارد تومان، اظهارداشت: پرداختی استان در ۵ ماهه امسال ۱۵۶ میلیارد تومان و درآمدهای مالیاتی ۱۳۹ میلیارد تومان است./شبستان

0 [1]
0 [1]