ایجاد و راه اندازی کارگاه آموزشی صنایع دریایی درتفاهم نامه اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گلستان با شرکت صنایع دریایی اسپید مارین کیش

البرزگلستان/در راستای توانمند سازی و ارتقا مهارت ها و شایستگی های نیروی انسانی شاغل در حوزه ی صنایع دریایی ،تفاهم نامه  همکاری مابین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان با شرکت صنایع دریایی اسپید مارین کیش در خصوص ایجاد و راه اندازی کارگاه آموزشی صنایع دریایی منعقد شد.

مهندس ابوالفضل تیر انداز مدیر کل ضمن اعلام این خبر در خصوص اهداف این تفاهم نامه گفت : به منظور تعامل و همکاری با صاحبان صنایع در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی، این تفاهم نامه با هدف شناسایی استاندارد ها و مشاغل مرتبط با حوزه صنایع دریایی، استفاده بهینه از امکانات و ظرفیت های طرفین و نیز ایجاد و راه اندازی کارگاه آموزشی صنایع دریایی در مرکز ارتقاء مهارت شهدای غواص شهرک صنعتی آق قلا ، منعقد شد .

تیرانداز تصریح کرد :گسترش فرهنگ مهارت آموزی در بین بهره برداران و گروه های هدف و همچنین توسعه کمی و کیفی آموزشهای مهارتی در حوزه ی صنایع دریایی از دیگر اهداف این تفاهمنامه ی همکاری میباشد .

در ادامه سعید حق دار مدیر عامل شرکت شرکت صنایع دریایی اسپید مارین کیش با ابراز خرسندی از توسعه اموزشهای مهارتی در حوزه ی صنایع دریایی در منطقه گفت : شرکت صنایع دریایی اسپید مارین کیش با تمام امکانات وبهره مندی از مربیان واجد شرایط آموزش آمادگی تجهیز و راه اندازی کارگاه صنایع دریایی را دارد .

وی  گفت : همکاری در زمینه ی اجرای طرح های پژوهشی و مطالعاتی در حوزه اشتغال و کارآفرینی در بخش صنایع دریایی از اهداف این شرکت در عقد تفاهم نامه می باشد .

حق دار در خاتمه گفت : با توجه به پتانسیل بالای اقتصادی استان گلستان در حوزه صنایع دریایی به ویژه در زمینه گردشگری و شیلات  ، این شرکت به جهت برخورداری از  دانش ، تجارب و تکنولوژی روز دنیا ،  می تواند با اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گلستان همکاری مناسبی داشته باشد.شایان ذکر اینکه شرکت مذکور در راستای تجهیز برخی دستگاههای استانی ، برنامه هایی را در دست اقدام دارد.

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲:۰۸ ب.ظ

دیدگاه