- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

رحمان نوروزی مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان اصفهان مطرح کرد: طرح ترنج و تسهیلاتی که به واسطه آن به شرکت‌ها و اعضای تعاونی‌ها و همه صنوف پرداخت می‌شود

البرز گلستان/رحمان نوروزی مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان اصفهان در بار ه آخرین طرح های بانک و  بخشش جرائم و و نحوه ارائه تسهیلات اظهار کرد: بانک توسعه تعاون به عنوان یک بانک تخصصی وحمایتی در بخش تعاون آمادگی ارائه کلیه تسهیلات در قالب عقود اسلامی به شرکتهای تعاونی و سایر بخشها رادارد.

وی افزود: از آن جمله تسهیلاتی که در قالب کارگروه تسهیل رفع موانع تولید معرفی می شود. با نرخ مصوب بانک تسهیلاتی به واحد صنعتی اعطا می شود.

نوروزی تاکید کرد: تا کنون ۲۹ شرکت وشخص در کارگروه تسهیل به مبلغ ۲۹۰میلیارد ریال معرفی شدند و تا کنون ۱۳ مورد مصوبه بانک را اخذ کرده اند و ۳فقره انعقاد قرارداد پرداخت شده است.و بقیه در شرف پرداخت می باشند.

نوروزی با اشاره به طرح “ترنج” بانک توسعه تعاون، اظهار کرد: بر اساس این طرح، تسهیلات مورد نیاز با نرخ سود ۱۴ درصد به شرکت‌ها و اعضای تعاونی‌ها پرداخت می‌شود. این طرح ادامه دار خواهد بود و به همه صنوف تعلق می‌گیرد.

همچنین افزود: بر اساس این طرح  ۱۰۰ درصد جرائم تاخیر مشتریانی که مطالبات غیر جاری خود را تا ۳۱ شهریور ماه پرداخت کنند بخشیده می‌شود.

.وی گفت: بانک توسعه تعاون بازوی مالی بخش تعاون کشور محسوب می شود و با اینکه تنها بمدت هفت سال در قالب بانک خدمت کرده اما دارای ۲۰ سال سابقه کار به عنوان صندوق تعاون درکشور بوده است.

 

0 [1]
0 [1]