- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

در قالب ۳۵ اکیپ فنی خاموشی های گسترده برق ناشی از سیل و طوفان در گلستان مهار شد

البرز گلستان/به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان، مهندس نصیری با اشاره به بارش شدید باران و وقوع سیل و طوفان که موجب قطعی برق در استان گلستان شده بود در خصوص آخرین وضعیت شبکه های توزیع برق استان گلستان اظهار داشت: بیشترین خسارت ها در شهرهای گرگان، علی آباد کتول، بندرگز، مینودشت، رامیان و گنبد بوده است که در گرگان تعداد خاموشی ها بیشتر بوده است.

وی ادامه داد: بارش شدید باران و طوفان در بعضی نقاط موجب شکسته شدن تیرهای برق، پارگی سیم ها و قطع برق شد که تلاش ها برای رفع خاموشی ها همچنان ادامه دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان خاطرنشان ساخت نیروهای عملیاتی این شرکت در همان ساعات اولیه در قالب ۳۵ اکیپ فنی با مجموع ۲۰۰ نفر در اقصی نقاط استان مشغول فعالیت شدند که با حرکت جهادی و تلاش های بی وقفه این نیروها تمام خاموشی ها در حوزه ی بیست کیلوولت مرتفع گردیده است و خاموشی ها در بخش فشار ضعیف نیز احتمالاً تا دو ساعت آینده کاملا رفع خواهد شد.

وی از تک مشترکانی که با خاموشی برق مواجه هستند خواست با تماس با مرکز فوریت های برق شهرستان خود با شماره ۱۲۱ این مرکز را در جریان قطعی برق خود قرار دهند تا در اسرع وقت برق این عزیزان نیز وصل گردد.

0 [1]
0 [1]