مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان خواستار توجه جدی تر به حفاظت ، احیاء و توسعه منابع طبیعی در شهرستانهاشد

البرز گلستان/مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری در سومین جلسه شورای برنامه ریزی و پنجمین جلسه شورای حفاظت اداره کل که با حضور تمامی اعضاء  برگزار شد بر استفاده از تمامی توان و ظرفیت نیروها در حفاظت ،احیاء و توسعه منابع طبیعی و آبخیزداری تاکید کرد.

در این جلسه مهندس قزل سفلو ضمن تقدیر و تشکر از تمامی خادمین ، تلاشگران و کارکنان منابع طبیعی و آبخیزداری استان بالاخص به جهت  عملکرد مطلوب که در ارزشیابی سالانه  لحاظ گردیده باعث کسب رتبه کشوری شده بود  ، خواستار توجه جدی تر به حفاظت ، احیاء و توسعه در شهرستانها شد.

ایشان خصوصاً توجه به آفات و امراض در جنگلها و مراتع استان را مورد توجه قرار داده ، از روسای ادارات منابع طبیعی شهرستانها خواست تا رصد بیشتری در این خصوص داشته باشند.

در ادامه مدیرکل منابع طبیعی حضور در عملیات اطفاء حریق و آمادگی کامل برای فصل خزان را متذکر گردیدند، سپس از معاونین و روسای ادارات ستادی شهرستانها خواستند ، در جهت تقویت و توسعه تعاونیهای فراگیر که در شهرستانها تشکیل شده توجه بیشتری داشته باشند تا به گونه ای نشود که خدای ناکرده این تعاونیها شکست بخورند ، در ادامه ابراز امیدواری نمودند با حمایت از این تعاونیها بخشی از    طرح های حفاظتی و احیایی منابع طبیعی به این تعاونیها واگذار شود.

 

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱:۰۴ ب.ظ

دیدگاه