- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

قائم مقام وزیر کشوردر دیدار با برخی از چهره های سیاسی استان : برای ما ملاک ارزیابی کلی از عملکرد استانداران است/برنامه ای برای جابه جایی و تغییر استانداران نداریم

البرز گلستان/قائم مقام و معاون سیاسی وزیر کشور  در دیدار با برخی از چهره های سیاسی استان گفت: عملکرد دکتر صادقلو در مقام استاندار گلستان در ارزیابی های وزارت کشور مثبت بوده و از ایشان حمایت می کنیم.

“محمد حسین مقیمی” در پاسخ به انتقادات برخی از چهره های سیاسی حاضر در جلسه به عملکرد استاندار گلستان، اظهار کرد: در ماههای باقی مانده از عمر دولت یازدهم برنامه ای برای جابه جایی و تغییر استانداران نداریم مگر در موارد خاص وحیاتی و استانداران با حمایت ما و با قدرت هر چه تمام تر کارها را به پیش خواهند برد.

وی خاطرنشان کرد: دولت دکتر روحانی دولت اعتدال است و ما در انتصاب های مدیریتی به خوبی این مهم را مدنظر قرار داده ایم که افرادی را برگزینیم که از حمایت همه طیف ها برخوردار باشند.

قائم مقام و معاون سیاسی وزیر کشور ادامه داد: به حال در هر شرایطی عده ای موافق و مخالف نیز وجود خواهند داشت که برای ما ملاک ارزیابی کلی از عملکرد استانداران است و به اعتقاد بنده دکتر صادقلو یک مدیر با تجربه است و طی این سه سال به خوبی مدیریت کلان استان را به عهده داشته است.

در این جلسه نمایندگان احزاب سیاسی استان گلستان به بیان دیدگاههای خود پیرامون شرایط استان پرداختند.

0 [1]
0 [1]