مهندس”ابراهیم مبارک قدم” مدیرکل راه و شهرسازی گلستان خبرداد:اجرای آزمون ورود به حرفه مهندسان در گلستان

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان، روند برگزاری این آزمون را تاکنون در استان مطلوب ارزیابی کرد و گفت: تاکنون گزارشی از مشکلات احتمالی در هنگام برگزاری این آزمون گزارش نشده است.

البرز گلستان/مهندس”ابراهیم مبارک قدم” در حین بازدید از روند برگزاری آن در گرگان در گفت و گو با سیمای مرکز استان، افزود: در حال حاضر این آزمون با حضور دو هزار و ۶۸۹ داوطلب طی دو نوبت صبح و عصر و در روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۱ و ۱۲ شهریور در حال اجراست.

به گفته وی، این آزمون به طور متمرکز در دو شهرستان گرگان و گنبد و در هفت رشته معماری، برق، مکانیک، عمران، شهرسازی، ترافیک و نقشه برداری و شش رشته کاردانی معماری، عمران ، تاسیسات مکانیکی، تاسیسات برقی، شهرسازی و نقشه برداری و صلاحیت معماران تجربی در پایه های ۳ و ۲ و ۱ برگزار شده است.

مبارک قدم، تعداد داوطلبان گرگان را یکهزار و ۷۰۷ نفر و حوزه گنبد را ۹۸۲ نفر اعلام کرد و گفت: داوطلبان شرکت کننده پس از اعلام نتایج قبولی و دارا بودن سایر شرایط مندرج در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان می توانند برای تشکیل پرونده و اخذ پروانه اشتغال به کار مهندسی از سوی اداره کل راه و شهرسازی اقدام کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: امروز پنجشنبه، رشته های عمران و معماری در بخش نظارت و اجرا، نقشه برداری، شهرسازی، ترافیک؛ و کاردان های فنی ساختمان در رشته های معماری، شهرسازی، عمران، مکانیک، برق و نقشه برداری؛ در محل پردیس ۲ دانشگاه منابع طبیعی گرگان و دانشگاه گنبدکاووس با یکدیگر به رقابت می پردازند.

به گفته وی، آزمون مهندسان رشته های عمران(محاسبات)، مکانیک و برق، معماران تجربی و طراحان معماری نیز، روز جمعه در شهرستان های یاد شده در دو نوبت برگزار می شود.

مبارک قدم افزود: زمان برگزاری این آزمون صبح ها در ساعت ۹ و عصر در ساعت ۱۴:۳۰ برگزار می شود.

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۳:۳۷ ب.ظ

دیدگاه