مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان از برگزاری بیش از ۳۰ برنامه در ایام سالگرد حادثه منا در استان خبرداد

البرز گلستان/علی اصغر فاضلی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان  در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی سالروز فاجعه منا و بزرگداشت جان‌باختگان این فاجعه اظهار داشت: بیش از ۳۰ برنامه در ایام سالگرد حادثه منا در استان گلستان تدارک دیده شده است.

وی افزود: دیدار خانواده‌های شهدای منا با رهبر معظم انقلاب، دیدار با رئیس جمهور، برگزاری کنگره ملی شهدای منا در تهران، برگزاری نمایشگاه عکس، برگزاری عصری با شعر و خاطره، حضور در خطب‌های نماز جمعه و برگزاری مراسم عرفه از مهم‌ترین برنامه ‌ها است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان تصریح کرد: در کل کشور ۴۶۵ شهید حادثه منا داریم که از این تعداد ۴۹ شهید که ۲۳ خانم و ۲۶ آقا هستند از استان گلستان هستند که یک شهید از اهل تشیع و بقیه از اهل تسنن هستند.

وی ادامه داد: ۲ مراسم بزرگداشت یکی در ۱۳ شهریور در گنبدکاووس و ۱۴ شهریور هم در بندرترکمن برگزار می‌شود.

فاضلی گفت: شهدای مظلوم منا با رجعت آسمانی خود چهره خبیث آل سعود را برای جهانیان به‌ویژه ممالک اسلامی روشن کردند  شهدای منا مهاجرین الی الله هستند و در این مسیر به لقاءالله پیوستند و جاودانه شدند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان افزود: فاجعه منا، محصول بی‌تدبیری و بی کفایتی رژیم آل سعود در اداره امور حج بوده است./تسنیم

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۰۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۶:۰۸ ب.ظ

دیدگاه