همزمان با هفته دولت برگزاری همایش ساحل آرامش درمرکز آموزش فنی و حرفه ای

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و در سومین روز از این هفته همایشی تحت عنوان ساحل آرامش با موضوع ارتباط موثر با کارآموزان درمرکز آموزش فنی و حرفه ای گرگان برگزار شد.

البرز گلستان/ ابوالفضل تیرانداز مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گلستان ضمن تبریک به مناسبت هفته دولت و روز کارمند به کلیه کارکنان آموزش فنی و حرفه ای گلستان اذعان کرد :  با عنایت به نام گذاری امسال بنام اقتصاد مقاومتی مهارت آموزی مهمترین رکن برای رسیدن به اشتغال پایدار می باشد. تیرانداز افزود: در بازارکارامروز داشتن تنها یک مهارت کافی نیست و کارآموزان می بایست از چندین مهارت برخوردار باشند تا بتوانند به شغل دلخواه خویش دست پیدا کنند.

ابوالفضل خان بیکی روان شناس عمومی ، مسئول کلینیک روان شناسی اوج  به عنوان مدرس کارگاه به طرح مباحث مهمی از جمله : بهداشت روانی (مدیریت ذهنی) ، ارتباط فرد با خودش و خودآگاهی و ارتباط فردی ، شرح و توضیح مهارت های ده گانه سازمان بهداشت جهانی و چگونگی استفاده از این مهارت ها در برقراری ارتباط با کارآموزان و پیشبرد اهداف آموزشی و تربیتی در فضای آموزشی  ، پرداخت و به  پرسش های مربیان و مدعوین در خصوص موارد مطروحه پاسخ داد.

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۰۵ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۱ ق.ظ

دیدگاه