آسیب های جدی برای دانشجویان از دیدگاه رئیس کمیسیون دانشجویی شورای تأمین استان گلستان چیست؟

البرز گلستان/معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: برخی از دانشجویان به این دلیل که به لحاظ مالی امکان هزینه اجاره مسکن در شهرها و یا هزینه زندگی در پانسیون ها را ندارند، در حاشیه شهرها زندگی می کنند که این یک آسیب جدی است.

“علی اصغر طهماسبی” در چهارمین جلسه کمیسیون دانشجویی شورای تأمین استان در سال ۹۵ اظهار کرد: حاشیه شهرها جایی است که مواد مخدر و بسیاری از آسیب های دیگر اجتماعی در ان وجود دارد از اینرو از مسئولین دانشگاهها انتظار داریم به بررسی ابعاد این موضوع پرداخته و راهکارهای پیشگیری از حاشیه نشینی دانشجویان را در دستور کار خود قرار دهند.

رئیس کمیسیون دانشجویی شورای تأمین استان خاطرنشان کرد: یکی دیگر از آسیب هایی که گریبانگیر جامعه دانشجویی ما شده بحث اعتیاد و مواد مخدر است.

وی در ادامه رفع مشکلات صنفی و رفاهی دانشجویان را از رسالت های کمیسیون دانشجویی استان عنوان کرد و خواستار ساماندهی خوابگاههای استان در روزهای منتهی به سال تحصیلی جدید شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار پیرامون گرایش دانشجویان به گروههای نوظهور، گفت: لازم است دانشگاهها حساسیت لازم را به این موضوع داشته باشند و گزارشات مستند خود را حتماً به دستگاههای مرتبط ارسال کنند.

طهماسبی در پایان خاطرنشان کرد: انتظار ما از دانشگاههای استان این است که در حوزه اقتصاد مقاومتی اتاق فکر ما باشند و بیشتر به مسئولان کمک کنند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۰۵ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۵:۱۰ ق.ظ

دیدگاه