نصرت برزگر فرماندار کلاله :در هفته گرامیداشت دولت عملیات اجرایی ۱۰ طرح با اعتبار ۲ میلیارد و ۱۲۶ میلیون تومان در این شهرستان آغاز می‌شود

البرز گلستان/نصرت برزگر  ظهر امروز  درباره طرح های هفته دولت اظهار داشت: ۵۲ طرح عمرانی و اقتصادی با ۳۶ میلیارد و ۷۶۸ میلیون تومان اعتبار در هفته دولت در شهرستان کلاله به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه ۴۵ طرح قابل افتتاح، عمرانی است، افزود: مهم‌ترین پروژه عمرانی،بهره مندی بیش از ۶ هزار و ۴۰۰ نفر، اهالی ۱۰ روستای عزیزآباد، یاساقلق،قودنه علیا و سفلی، زاو بالا و پایین، قره‌یسر بالا و پایین، گرگان‌دوز، کروک، از نعمت گاز با هزینه بیش از ۸ میلیارد تومان است.

فرماندار کلاله تصریح کرد: بهره‌برداری از کلینیک تخصصی درمانی و ۳ مرکز بهداشتی درمانی با هزینه انجام شده بیش از ۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان که مردم شهرستان از خدمات آن بهره‌مند می‌شوند.

برزگر گفت: ۷ طرح اقتصادی هم قابل افتتاح است که مهم‌ترین آن طرح اقتصادی که در هفته دولت شاهد بهره برداری آن هستیم، آغاز به کار کارخانه آرد کوثر کلاله با هزینه بیش از ۱۰ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی است که برای ۱۰ نفر بستر اشتغال فراهم کرده است.

وی تاکید کرد: طرح‌های اقتصادی شهرستان در مجموع برای ۲۲ نفر شغل ایجاد کرده است.

فرماندار کلاله اظهار  داشت: در هفته گرامیداشت دولت عملیات اجرایی ۱۰ طرح با اعتبار ۲ میلیارد و ۱۲۶ میلیون تومان در این شهرستان آغاز می‌شود که مهم‌ترین آن خط انتقال آب روستای یکه‌قوز و گونیلی است با اعتبار بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است.

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۵:۴۲ ب.ظ

دیدگاه