دکترنور قلی پور نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی در نشست صمیمی با خبرنگاران حوزه غرب استان خواستارنقد منصفانه عملکرد نمایندگان توسط رسانه هاشد

نورقلی پور:رسانه ها  نیازهای و خبر را از بطن جامعه ودل مردم بگیرند و به نمایندگان آنان در مجلس برسانند

البرز گلستان: دکتر رامین نور قلی پور نماینده مردم غرب استان گلستان در مجلس شورای اسلامی در نشست صمیمی با خبرنگاران حوزه غرب استان که بمناسبت هفته خبرنگار برگزار شده بود با تاکید بر نقش رسانه ها در ارتقا سطح آگاهی جامعه و کمک به انعکاس مشکلات و نیازهای جامعه ،هدف از برگزاری این جلسه را استمداد از اصحاب رسانه در جهت کمک به توسعه منطقه و استان با استفاده از توان و ظرفیت جایگاه نمایندگی مجلس یاد کرد و افزود: باهمراهی شما تلاش خواهیم کرد تا در جهت پیشرفت اوضاع منطقه ، استان وکشور گامی برداشته شود.

وی با تاکید بر انسجام و وحدت بین نمایندگان استان گلستان در مجلس در تحقق طرح های توسعه ای گفت : نمایندگان استان علاوه بر نگاه منطقه ای (حوزه انتخابیه) در مسایل کلان نگاه استانی و ملی دارند .

رامین نورقلی پور با اشاره به نقش کلان نگری در اجماع بین نمایندگان بمنظور استیفای حقوق استانی و کشوری افزود : وجود چنین نگاه و همدلی بین منتخبین مردم استان نشانگر این است که نیازهای ملی واستانی مقدم تر است و با رسیدن به این اهداف بهتر می توانیم به اهداف منطقه ای برسیم.

نماینده مردم غرب استان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به واقعیت انکار ناپذیر و ضرورت تغییرات مدیریتی در استان و انتصابات در ایجاد تحول و تحرک در استان اظهار کرد: تمام سعی و تلاش ما براین است که در موضوع انتصابات همدلی و هماهنگی در بدنه نمایندگان و مسولان ارشد استان در جهت کمک به رشد و توسعه ایجاد شود.

یکی از اصلی ترین نیازها برای رسیدن به توسعه همراهی اصحاب رسانه است

دکتر نورقلی پور خاطرنشان کرد : اگر در مسایل و منافع استانی هدف مشخص و هماهنگ نداشته باشیم نمی توانیم به رشد استان کمک کنیم .

نورقلی پور با تاکید بر اینکه خدمت به مردم مهمترین هدف و الویت نمایندگان است به راهکارهایی که بتوانیم از این ظرفیت برای رسیدن به اهداف توسعه ای استان استفاده کنیم اظهار کرد: یکی از اصلی ترین نیازها برای رسیدن به این اهداف همراهی اصحاب رسانه است .البته به شرطی که زیر ساخت های اصحاب رسانه مهیا یا حداقل هایی برای آنان تامین شود.
وی با اشاره به اینکه از رسانه ها میتوان بعنوان ابزار مهمی در دنیا نام برد که توان شناساندن مشکلات به مدیران را دارند از نقش مجلس بعنوان یکی از راههای توجه به اصحاب رسانه و مطبوعات یاد کرد و افزود:امیدواریم ضمن تدوین قوانین مورد نیاز در مجلس برای این قشر مهم و تاثیر گذار جامعه ،فعالیت،اقدامات و مسیری که می رویم باید توسط رسانه ها نقد شود

نماینده مردم غرب استان گلستان در مجلس شورای اسلامی همچنین افزود: ما نمی خواهیم از رسانه ها به عنوان یک ابزار جهت ارتقای خود استفاده کنیم بلکه برای اینکه یک نماینده چگونه می تواند موثر تر باشد به ما کمک و یاری کنند.

وی درخاتمه ضمن خسته نباشید به تمامی فعالان این عرصه، از رسانه ها خواست تا نیازهای و خبر را از بطن جامعه ودل مردم بگیرند و به نمایندگان آنان در مجلس برسانند تا به بهترین شکل ممکن خدمت رسانی و انجام وظیفه کنند.

همجنین در این نشست اصحاب رسانه غرب استان نظرات خود را در باره چگونگی کمک به نمایندگان مجلس استان در راستای رشد و توسعه استان بیان کردند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۵:۳۶ ب.ظ

دیدگاه