طهماسبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان:همایش بزرگداشت قربانیان فاجعه منا در ایام سالروز این واقعه تلخ در استان گلستان برگزار می شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان از برگزاری همایش بزرگداشت قربانیان فاجعه منا در ایام سالروز این واقعه تلخ در استان گلستان خبر داد.

“علی اصغر طهماسبی” در چهارمین جلسه کمیسیون اقوام، فرق و اقلیت های مذهبی شورای تأمین استان اظهار کرد: برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای منا برنامه های مختلفی توسط ستا کشوری و استانی بزرگداشت قربانیان فاجعه منا تدارک دیده شده که دیدار خانواده های جانباختگان با مقام معظم رهبری از شاخص ترین این برنامه ها است.

رئیس کمیسیون اقوام، فرق و اقلیت های مذهبی شورای تأمین استان خاطرنشان کرد: با توجه به کارشکنی های دولت سعودی امسال هموطنان ما از زیارت خانه خدا محروم شده اند، لذا با توجه به ممانعت عربستان از پذیرش حجاج ایرانی از هم استانیهای عزیز بویژه برادران اهل سنت می خواهیم، به دلیل جلوگیری از مخاطرات احتمالی از طریق سایر کشورها اقدام به عزیمت نکنند.

وی در ادامه با بیان اینکه امروز جنگ ما با تروریستهای تکفیری وارد مرحله تازه ای شده است، گفت: تمام تلاش و هدف تکفیری ها بویژه گروه موسوم به داعش، ایجاد خرابکاری و نا امنی در داخل جمهوری اسلامی ایران بوده که تا با اشراف اطلاعاتی کامل سربازان گمنام امام زمان، نهاد های امنیتی و نظامی، تا کنون چندین گروه تروریستی در کشور شناسایی و دستگیر شده اند.

طهماسبی حفظ وحدت شیعه و سنی را رمز موفقیت کشور در برخورد با گروههای تروریستی و تکفیری عنوان کرد و خاطرنشان کرد: بحمدالله علمای شیعه و اهل سنت ما در استان گلستان نسبت به گروههای تکفیری مواضع مشترکی دارند.

رئیس کمیسیون اقوام، فرق و اقلیت های مذهبی شورای تأمین استان در پایان با تأکید بر حفظ وحدت و برادری، گفت: وجود اقوام و مذاهب سبب شده استان گلستان از تمامی ویژگی های امنیتی برخوردار باشد، لذا همه باید مراقب رفتار خودمان باشیم تا با زدن افترا، تهمت، توهین و یا حرکتی ناشایست، سبب رنجش خاطر اقوام و مذاهب نشویم.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری نیز در این جلسه اظهار کرد: با محوریت بنیاد شهید و امور ایثارگران، ستاد بزرگداشت قربانیان فاجعه منا در استان به منظور برنامه ریزی مناسب برای ایام سالروز این فاجعه تلخ تشکیل شده است.

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲:۵۱ ب.ظ

دیدگاه