مهندس کریمی مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری گلستان در نشست خبری :باید اذعان کنیم که قابلیت های استاندار گلستان بالاست

البرز گلستان/جمعی از اصحاب رسانه متشکل از خبرنگاران و عکاسان استان در قالب تور رسانه ای یک روزه از پروژه های عمرانی این دستگاه من جمله بازارچه صنایع دستی واقع  در مجموعه باقری، هتل ۵ ستاره بوتانیک ، موزه روستایی قرق، پارک کبودوال، پارک شبنم نوده و هتل الماس آزادشهر دیدار کردند.

همچنین در این تور حاضرین با حضور در مزار شهداء گمنام شهرستان علی آباد کتول ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء و شهید اهل قلم این استان  تجدید عهد و میثاق کردند.

در پایان این تور یک روزه در نشستی مطبوعاتی مهندس ابراهیم کریمی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان  با توضیحات در خصوص پروژه های عمرانی اجرایی و در حال اجرا،  در گفت و گویی صمیمی پاسخ گوی سوالالت  اهل قلم استان گلستان شد.

مهندس ابراهیم کریمی مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان گلستان دراین نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان در هتل الماس آزادشهر شرکت کرده وضمن بیان برنامه های هفته دولت به سوئالات خبرنگاران پاسخ دادند.

کریمی در باره مدیریت  استاندار گلستان اظهار داشت: در یک همایش اقتصاد مقاومتی در تهران بودیم ، حاضرینی که در جلسه بودند اذعان کردند که سخنرانی حسن صادقلو و برجسته کردن استان گلستان و گرفتن منابع باعث توجه آنها شده است و گفتند که استاندار شما استاندار برجسته ایست .

وی تاکید کرد: در جلسه شورای اداری استان آقای نوبخت طی تحلیلی از استاندار گلستان، به صراحت گفتند که استاندار قابلی دارید و حتی در همایشی در ساری همه از درایت و برنامه های صادقلو ابراز رضایت داشتند .

این مقام مسئول استانی اضافه کرد: باید برای قضاوت شرایط قبل و الان را ببینیم ، بعد مقایسه کنیم که چقدر موفق بودیم ، استان ما نه تنها جلوتر از بقیه بود بلکه با برنامه محوری مثال زدنی پیش رفته که کسب رتبه ۴۳ در جشنواره شهید رجایی سال ۹۴ از جمله دستاوردهای ما بوده که در ارزیابی های امسال قطعا شاخص های رشد ما بهتر خواهد شد.

کریمی یادآور شد: قبلا در حوزه گردشگری در استان گلستان به ساخت سرویس بهداشتی ، آلاچیق و کمپ اقدام می شد اما الان موزه مردم شناسی ، موزه روستایی گلستان ، بافت تاریخی و دهها پروژه بزرگ چون آشوراده را داریم .

وی گفت: قطعا این برنامه ها و موفقیتها به مدد حمایت های استاندار گلستان و نماینده ولی فقیه بوده و گرنه این موارد روی نمی داد و باید اذعان کنیم که قابلیت های استاندار گلستان بالاست.

13

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۶:۵۸ ب.ظ

دیدگاه