مهندس رضا مروتی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان خبرداد: شرکت توزیع نیروی برق طرحی را برای کاهش میزان مصرف ارائه کرد

البرز گلستان /مهندس رضا مروتی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان، در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان گفت: از یکماه قبل شرکت توزیع نیروی برق طرحی را برای کاهش میزان مصرف ارائه کرد.

وی افزود: هدف این طرح جبران کسری برق نیست یا به دنبال اجرای برنامه ای نیستیم که صرفا به فکر تجهیزات برق استان باشیم.

مروتی با اشاره به طرح نیروگاه مجازی در استان اظهار کرد: این طرح و ایده برای صرفه جویی در میزان مصرف انرژی است که این یک ساعت کسری در استان های دیگر هم به اجرا درآمده است.

وی گفت: با این اعتبارات امکان به روز رسانی تجهیزات وجود ندارد به همین خاطر با اجرای این طرح فشار فشار بر دستگاه ها و تجهیزات را نیز کاهش خواهم داد.

مروتی با اشاره به دیون معوقه برخی از دستگاه ها افزود: برخی دستگاه ها مانند راه و شهرسازی از گذشته حدود ۵۰ میلیارد تومان دیون دارند که باید این مسائل پیگیری شود تا بحداقل بخشی از آن محل خزانه پردخت شود.

وی بیان کرد: در گذشته اعتبارات شهرستانی از مرکز ابلاغ می شد و در آن امکان رفتارهای سلیقه ای برخی افراد یا اعمال سلیقه نمایندگان وجود داشت اما امسال بنا داریم براساس ۲۳ شاخص توسعه یافتگی، توزیع اعتبارات را براساس میزان برخورداری از شاخص ها انجام خواهیم داد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۴:۱۶ ب.ظ

دیدگاه