زنی در دادگاه خانواده ۱۰۰۰ سکه طلا را بخشید

به گزارش خبرنگار حوادث خبرگزاری تسنیم، مردی ۲۲ ساله با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست جدایی خود را به قاضی یکی از شعب ارائه کرد.

وی با بیان این که از ولخرجی‌ و خوشگذرانی همسرم خسته شدم، اظهارداشت: ۶ ماه زندگی مشترکمان می‌گذرد و همسرم هر روز یک مشکل برای زندگیمان ایجاد کرد و رفتار‌هایش در حدی است که همه اقوام به من پیشنهاد جدایی دادند تا نجات پیدا کنم.

این مرد جوان با اشاره به این که فرزندی نداریم، افزود: همسرم هر هفته پنج‌شنبه و جمعه با دوستانش به تفریح می‌رود و مرا نادیده می‌گیرد و انتظار دارد از او حتی پرسش نکنم که کجا می‌رود.

وی با بیان این که همسرم تک‌ فرزند است و به این شکل تربیت شده است، افزود: نمی‌توانم رفتار همسرم را تغییر دهم؛ روز اول ازدواج پدر همسرم این رفتار‌های همسرم را به من گفت و من تصور می‌کردم که می‌توانم تغییرش دهم.

مرد جوان بیان کرد: همسرم ۱۹ سال دارد و هنوز برای زندگی مشترک آماده نشده است و در حال حاضر هم خود و هم مرا نابود می‌کند.

زن جوان در دادگاه خانواده حضورداشت و با بیان این که شوهرم به دلیل این که من بیشتر از او به خودم توجه دارم، لجبازی می‌کند، گفت: شوهرم اگر قصد جدایی داشته باشد من نیز مهریه هزار سکه‌ای خود را به اجرا می‌گذارم.

وی با بیان اینکه وضع مالی شوهرم بسیار خوب است و می‌تواند مهریه‌ام را بپردازد، ادامه داد: می‌خواهم همسرم بداند برای اینکه در زندگی مشترکمان، خسته یا ناراحت نباشم و برای حفظ زندگیمان برخی از روز‌ها در کنار دوستانم به تفریح می‌پردازم.

زن عنوان کرد: از شوهرم می‌خواهم از درخواست طلاق منصرف شود.

مرد بار دیگر در برابر قاضی پرونده، اظهارداشت: مهریه همسرم را پرداخت نمی‌کنم و از او می‌خواهم اگر به زندگیمان علاقه‌مند است مهریه‌اش را ببخشد و بیشتر وقت برای زندگی مشترکمان بگذارد.

وی ادامه داد: مهریه همسرم مانند یک کابوس برای من است. همسرم باید به این کابوس پایان دهد.

زن بعد از چند دقیقه سکوت بیان کرد: تمام مهریه‌ هزار سکه‌ای را به شوهرم می‌بخشم تا بداند که زندگی مشترکمان از هر موضوعی برای من مهم‌تر است بنابراین از او می‌خواهم بیشتر مرا درک کند.

وی افزود: به خاطر شوهرم سعی می‌کنم میزان تفریح با دوستانم را کاهش دهم.

بعد از اتمام اظهارات زن و مرد و بخشیدن لفظی مهریه زن به مرد، قاضی حکمی مبنی بر طلاق صادر نکرد و رسیدگی به پرونده پایان یافت.139302211343457662732643

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۶:۲۶ ب.ظ

دیدگاه