مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان چهارمین روز از هفته خبرنگار:جبهه رسانه‎ای ما مطابق با موازین و مبانی اخلاق انسانی و داده‎های وحیانی باید رفتار خود را تنظیم کند

البرز گلستان/چهارمین روز از هفته خبرنگار در استان گلستان به عنوان «خبرنگار، ولایتمداری، میثاق با آرمان شهیدان» نامگذاری شد و اصحاب رسانه به همراه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، حجت‎الاسلام سیدعلی طاهری، و جمعی از مسئولان با حضور در گلزار شهدای گمنام به ویژه شهید شاخص بسیج رسانه «حجت‎الاسلام سیدمحمدطاهر طاهری» به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند، این مراسم عصر امروز به همت بسیج رسانه و خانه مطبوعات استان گلستان انجام شد.

فضیلت: جبهه رسانه‎ای رفتار خود را مطابق با اخلاق انسانی تنظیم کند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به ویژه سردار شهید حجت‎الاسلام سیدمحمدطاهر طاهری گفت: اهمیت کار رسانه در دنیای امروز که برای رسیدن به هدف استفاده از هر وسیله‎ای را مجاز می‎دانند در قبال این حرکت، جبهه رسانه‎ای ما مطابق با موازین و مبانی اخلاق انسانی و داده‎های وحیانی باید رفتار خود را تنظیم کند.

حجت‎الاسلام علی‎اصغر فضیلت افزود: حرکت در چارچوب ارزش‎های دینی و اسلامی یک مجاهده است رسانه‎ها باید انرژی بیشتری بگذارند و تلاش کنند در این مسیر پیروز میدان باشند.

وی حرکت در مسیر آرمان‎های شهیدان را رسالتی مهم برشمرد و ابراز امیدواری کرد اهالی رسانه توفیق حرکت در مسیر ولایت در راستای دفاع از ارزش‎های انقلاب اسلامی را با گام‎های استوار داشته باشند.

منصوری: فعالان رسانه گلستان نشان دادند به آرمان‎های انقلاب اسلامی پایبند هستند

رئیس شورای بسیج رسانه استان گلستان در این مراسم ضمن تبریک هفته خبرنگار گفت: جامعه خبری استان گلستان که مجموعه‎ای از فرهیختگان را تشکیل می‎دهند با حضور در گلزار شهدا نشان دادند که به ارزش‎ها و آرمان‎های انقلاب اسلامی پایبند هستند.

علی منصوری‎رضی افزود: مسیر شهدا همان مسیر اباعبدالله الحسین (ع) بوده است آنها با پیروی از امام راحل و پیروی از منویات مقام معظم رهبری گام در مسیر احیا و اعتلای نظام جمهوری اسلامی گذاشتند و در عرصه جنگ نابرابر هشت سال دفاع مقدس در مقابل استکبار جهانی برای حفظ دین اسلام و قرآن جان خود را فدا کردند.

وی تصریح کرد: اصحاب رسانه در شرایط بسیار حساس جهانی که دشمنان اسلام با تمام توان هجمه بر ارزش‎های اسلامی وارد کردند در این مکان معنوی گردهم آمدند تا عهدی تازه کنند که در مسیر اسلام و در رکاب ولایت ثابت‎قدم باشند.

طاهری: اهالی مطبوعات در راستای تقویت ارزش‎های اسلامی کوشا باشند

حجت‎الاسلام سیدعلی طاهری نیز در این مراسم با گرامیداشت هفته خبرنگار از تلاشگران عرصه اطلاع‎رسانی استان که در گلزار شهدا و شهید بسیج رسانه گلستان در امامزاده عبدالله(ع) گرگان حضور یافتند قدردانی کرد و گفت: شهید حجت‎الاسلام سیدمحمدطاهر طاهری در اوایل انقلاب اسلامی یک فعالیت رسانه‎ای در سطح منطقه، استان گلستان کنونی داشتند.

وی افزود: شهید طاهری با جمعی از دوستان خود که یکی از آنها نیز شهید حجت‎الاسلام روحانی‎فرد بودند به جهت اهمیت کار رسانه، هفته‎نامه‎ای با عنوان «پیام مستضعفین» را راه‎اندازی کردند که پس از رفتن به جبهه فعالیت این رسانه تداوم پیدا نکرد.

طاهری تصریح کرد: نامگذاری ۱۷ مردادماه سالروز شهادت محمود صارمی به عنوان روز خبرنگار در حقیقت ارزش نهادن به این حرفه و جایگاه است که باید قدر و منزلت آن شایسته نگه داشته شود.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه رسالت اصحاب رسانه بسیار سنگین است، ابراز کرد: اهالی مطبوعات باید در راستای تقویت ارزش‎ها، دین اسلام و ولایت کوشا باشند، فعالان این عرصه مسیر شهدا را ادامه دهند فرهنگ ایثار و شهادت جمهوری اسلامی را بر قله رفیع قرار داده است.

طاهری همچنین از بسیج رسانه، خانه مطبوعات و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی که تدارک چنین برنامه‎ای برای تجدید میثاق با آرمان‎های شهیدان را در ایام خبرنگار تدبیر کردند قدردانی کرد.

photo_2016-08-05_06-37-15

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲:۰۸ ق.ظ

دیدگاه