مهندس مبارک قدم مدیر کل راه و شهرسازی گلستان به مناسبت روز خبرنگاردر دیدار با مدیر مسئول پایگاه خبری البرز گلستان بر ضرورت همکاری متقابل و ارتقاء جایگاه اصحاب رسانه تاکیدکرد

البرز گلستان/در دیدار مدیر و نائب رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات استان گلستان با مدیر کل راه و شهرسازی استان بر ضرورت همکاری متقابل و ارتقاء جایگاه اصحاب رسانه تاکید شد.
در این دیدار محمد صالح افتخاری مدیر مسئول پایگاه خبری البرز گلستان و نائب رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات استان با اشاره به نقش رسانه ها در آگاهی بخشی و اطلاع رسانی جامعه ،از رسانه و روابط عمومی بعنوان دو بال یک مدیر یاد کرد و گفت: روابط عمومی سازمان در حقیقت پیشانی یک دستگاه بشمار می‌رود و در معرفی عملکرد آن نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند.
وی با بیان اینکه فعالان رسانه ای باید انتقال دهنده اخبار و مطالب صحیح با پرهیز از بزرگ نمایی و اغراق افزود: رسانه باید از سیاه نمایی بدور و در مسیر انعکاس واقعیات جامعه گام بردارد.
افتخاری در ادامه با تاکید بر ارزش و اعتبار اصحاب رسانه و قلم یک روزنامه نگار خاطر نشان کرد: از قلم یک روزنامه نگار باید جوهر صداقت بچکد و اگر جز این باشد جایگاه این حرفه خدشه دار خواهد شد .وی بآ قدردانی از تعامل و همکاری روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان با رسانه ها افزود: ارتباط و تعامل روابط عمومی یک سازمان با اصحاب رسانه علاوه بر اینکه انعکاس مناسب و بموقع عملکرد سازمان را بدنبال خواهد داشت انگیزه و روحیه اصحاب رسانه را نیز مضاعف میکند.
مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان نیز در این دیدار با خسته نباشید به مدیر پایگاه خبری البرز گلستان و سایر فعالان رسانه استان بر ضرورت تقویت ارتباط و همکاری متقابل تاکید کرد و گفت: خبرنگاران از اقشار مهم و تاثیر گذار جامعه هستند و باید سعی کنند در بیان و انتقال مطالب صحیح صداقت و امانت داری را رعایت کنند چرا که انعکاس اخبار و گزارش ها با کوچکترین تغییر خواسته یا ناخواسته چه بسا ممکن است پیامدهایی را بدنبال داشته باشد.
مهندس مبارک قدم با تاکید بر اینکه اصحاب رسانه باید قدر ارزش قلم و جایگاه خود را ارج بنهند اظهار کرد: هر گونه لغزشی در قلم یک خبرنگار تنها وی را از رسالت اصلی دور می‌کند ممکن است با یک مطلب صحیح بخشی از جامعه را آگاه و مطلع نماید و یا با انعکاس مطالب خدای ناکرده مغرضانه بخشی بیشتری از جامعه را دچار بی اعتمادی نماید.
وی ضمن اعلام آمادگی برای همکاری و تعامل بیشتر با اصحاب رسانه ،در خصوص اختصاص بخشی از واحدهای احداث شده مسکونی از سوی سازمان به خبرنگاران که متقاضی دریافت مسکن مهر هستند با شرایط ویژه و مناسب تر قول مساعد را دادند و مقرر شد با فراخوان از سوی خانه مطبوعات تعداد متقاضیان شناسایی و با انجام اقدامات نسبت به اختصاص یک بلوک از سایت زیتون به اصحاب رسانه با واریز سهم آورده در چند قسط تا پایان مراحل ساخت اقدام شود.

پروژه مسکن مهر استان گلستان

وی سپس در باره پروزه مسکن مهر استان افزود:بدون تردید مسکن مناسب از مهمترین نیازهای هر فرد و جامعه جهت رشد و شکوفایی محسوب می شود که خوشبختانه در راستای کاهش دغدغه های هموطنان بویژه اقشار کم درآمد در تامین سرپناه مناسب و ایجاد تعادل در بازار مسکن و پاسخگویی به بازار تقاضا گام های موثری برداشته شده و با تصویب قانون در این رابطه، ساماندهی مسکن شتاب بیشتری به خود گرفت.

در استان گلستان علی رغم چالش های فراوان پیش رو، به لطف پرودگار شاهد رونق کیفی و کمی و رضایتمندی عمومی در این بخش نیز بوده ایم.

در استان گلستان ساخت ۵۲ هزار و ۲۴۴ واحد اعم از سه جانبه، تعاونی، خودمالکین، بافت فرسوده و ۹۹ ساله تعهد شده بود که تعداد ۴۲ هزار و ۶۱۰ واحد از ابتدا تا پایان سال ۹۴ افتتاح شده است.

از این تعداد ۳۳ هزار و ۷۱۸ واحد سهم شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت و تعداد هشت هزار و ۸۴۵ واحد سهم شهرهای کمتر از ۲۵ هزار نفر جمعیت بوده است و سهم بافت های فرسوده استان از این واحدها نیز ۹ هزار و ۴۸۱ واحد می باشد.

در سال ۱۳۹۵ نیز ۹ هزار و ۶۰۰ واحد با پیشرفت فیزیکی ۱۵ الی ۷۵  درصد در حال ساخت هستند که از این تعداد ۵۲۰۰ واحد دارای متقاضی تا پایان سال تحویل داده می شود و برای مابقی واحدها نیز در صورت علاقمندی و ثبت نام متقاضیان، اقدامات لازم انجام خواهد شد.

photo_2016-07-30_21-23-54

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲:۱۰ ب.ظ

دیدگاه