مهندس رجائی مدیر تعاون روستایی استان گلستان ازتاسیس تعاونی تولید روستایی وبهبود زیرساختهای کشاورزی و اجرای طرح های زیربنایی در روستای محروم چمن ساور شهرستان کردکوی خبرداد

البرز گلستان/مهندس رجائی مدیر تعاون روستایی استان باتفاق   هیات همراه از مرکز خرید تضمینی گندم شرکت تعاونی روستایی پیوند گروه ،مستقر در روستای چمن ساور شهرستان کردکوی بازدید نمودند.

به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی گلستان ، در این بازدید جامی معاون فنی و بازرگانی ،کیاالحسینی مسئول نظامهای بهره برداری ،شهنازی رییس اداره بازرگانی ،طبرسا مدیرعامل اتحادیه تعاونی روستایی استان و عنایت رییس اداره تعاون روستایی کردکوی ، مدیرعامل و کارکنان شرکت تعاونی پیوند گروه ،مدیرتعاون روستایی استان گلستان را همراهی کردند.

رجائی پس از بازدید انبار و تاسیسات مرکز خرید با تنی چند از اعضای هیات مدیره و کمیته خرید مستقر در مرکز خرید دیدار و گفتگو کرد و از تلاش و کوشش آنان در خدمت رسانی به کشاورزان منطقه محروم ،تقدیر و تشکر نمود.

در ادامه بازدید محمود جانبی عنایت رییس اداره تعاون روستایی شهرستان ضمن عرض خیر مقدم به مدیر تعاون روستایی استان و هیات همراه ،افزود: مرکز خرید شرکت تعاونی پیوند گروه   دارای ۲۸۲ عضو در قالب چهار روستا تحت پوشش در منطقه کوهستانی چمن ساور بوده که در فاصله ۶۰کیلومتری از مرکز شهرستان کردکوی قرار دارد.سالجاری در این مرکز بیش از ۳۱۰ تن محصول جو کشاورزان منطقه با قیمت تضمینی خریداری گردیده و خرید تضمینی گندم از مورخ ۲۷ تیرماه شروع و تا پایان برداشت ادامه خواهد داشت.

رجائی مدیر تعاون روستایی استان گلستان افزود : باعنایت به مطالعات انجام شده و ساختار اراضی کشاورزی و باغی و همچنین محرومیت موجود در منطقه ،تاسیس تعاونی تولید روستایی و وبهبود زیرساختهای کشاورزی و اجرای طرح های زیربنایی در این حوزه از برنامه های در دست اقدام تعاون روستایی و جهادکشاورزی استان می باشد.

وی در ادامه تصریح کرد : تجهیز مرکز خرید تعاونی روستایی پیوند گروه در چمن ساور و بررسی راهکار رفع   مشکل سوخت ادوات کشاورزی این منطقه را بعد از مراجعه به سازمان استان پیگیری و دستورات لازم را صادر خواهد نمود.

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۴:۲۱ ب.ظ

دیدگاه