مهندس تیراندازمدیر کل اموزش فنی و حرفه ای گلستان در خطبه های نماز جمعه گرگان:تجهیز جوانان به سلاح مهارت مهمترین ابزار برای ورود به عرصه و آینده اشتغال جوانان

البرز گلستان/مهندس تیراندازمدیر کل اموزش فنی و حرفه ای گلستان در ارتباط با هفته بزرگداشت کارافرینی و ترویج اموزشهای فنی و حرفه ای امروز در خطبه های پیش از نماز جمعه شهرستان گرگانبه سخنرانی پرداخت.
مهندس تیرانداز ضمن اشاره به توسعه مراکز آموزشی در تمامی شهرستانهای استان جوامع هدف تحت پوشش را از قبیل زندانیان ،سربازان پادگانها،روستاییان و عشایر، صنایع صنوف و بنگاههای اقتصادی ، دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی ،حاشیه نشینی و سکونت گاههای غیر رسمی نام برده و توانمند سازی این مخاطبین برای ورود به عرصه بازار کار را از وظایف این دستگاه دانست.
وی تصریح کرد مهارت ،تخصص و فن ابزار لازم برای ورود به بازار کار می باشد
مهندس تیرانداز ضمن اشاره به ایام تابستان و گوشزد نمودن این موضوع به خانواده ها ،اینطور ادامه داد : هرچند قرار گرفتن آموزش مهارتی در سبد خانوار به عنوان یک “قانون “فراگیر وجود ندارد اما خانواده ها می توانند انرا بعنوان یک “فرهنگ “الزامی برای خود در نظر بگیرند. وی همچنین به ظرفیتهای ایجاد شده در مراکز برای سالجاری در این ایام اشاره نمود.
وی همچنین با پرداختن به موضوع دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی ، از ایشان دعوت کرد که در مدیریت زمان خود هوشمندانه عمل نمایند و بازه های زمانی فراغت خود را با اموزشهای کوتاه مدت مهارتی و تخصصی تکمیل نمایند.
مهندس تیرانداز ضمن بیان این مطلب که آموزش حوزه بانوان نیز جایگاه ارزشمندی رادارد از ایشان خواست تا با بازدید از آموزشهای در حال اجرا که منجر یه اشتغال و پویایی و سرزندگی افراد می شود این مهم را نیز در سرلوحه امور خود قرار دهند.
مدیر کل اموزش فنی و حرفه ای گلستان با اشاره به شرایط اقتصادی جدید در حال شکل گیری در استان در ارتباط با موضوع منطقه آزاد ، تجهیز جوانان به سلاح مهارت را مهمترین ابزار برای ورود به این عرصه و اینده اشتغال جوانان دانست.

photo_2016-07-22_17-19-24

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۰۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱:۰۰ ب.ظ

دیدگاه