سرداراحمدی رئیس تیم نظارت و ارزیابی قرارگاه خاتم‌الانبیادر گلستان:سلامت و پاکدستی کارکنان نیروهای مسلح خصوصاً کارکنان نیروی انتظامی آرامش را به مردم القاء می‌کند

البرز گلستان/به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار”سیدمجید میراحمدی” رئیس تیم نظارت و ارزیابی قرارگاه خاتم‌الانبیادر جلسه جمع‌بندی نهایی نظارت و ارزیابی قرارگاه خاتم الانبیاء و در جمع فرماندهان و مسئولان انتظامی گلستان بر اهتمام جدی در رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم تاکید کرد.

وی با بیان اینکه همه ما بایستی در حفظ و صیانت از جایگاه و منزلت خود در سازمان کوشا باشیم، تصریح کرد: جایگاه، مقام و مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی، امانتی است که بایستی به خوبی در حفظ این امانت تلاش کنیم.

سردار میراحمدی، ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی را شاخصه کارکنان نیروهای مسلح عنوان کرد و بیان داشت: سلامت و پاکدستی کارکنان نیروهای مسلح خصوصاً کارکنان نیروی انتظامی آرامش را به مردم القاء می‌کند.

وی، عطوفت و مهربانی پلیس را برای مردم و اقتدار آن را برای مجرمان دانست و اظهار داشت: برخورد پلیس با مجرمان باید بازدارنده باشد.

رئیس تیم نظارت و ارزیابی قرارگاه خاتم‌الانبیا ادامه داد: خداوند را شاکریم که به ما توفیق سربازی نظام مقدس جمهوری اسلامی را اعطا کرد و این افتخاری برای کارکنان نیرو‌های مسلح است.

وی، نظام جمهوری اسلامی را برآمده از خون شهداء و رشادت‌ها و دلاورمردی‌های مردم شهیدپرور ایران اسلامی دانست و با بیان اینکه ماموریت ‌های نیروی انتظامی، سخت و بسیار حساس است، گفت: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری، نیروی انتظامی خط مقدم ارتباط نظام با مردم است.

سردار میراحمدی در پایان با تقدیر از اهتمام و جدیت فرماندهی انتظامی گلستان در رفع نواقص و معایب خاطرنشان کرد: خوشبختانه وضعیت استان گلستان وضعیت مطلوبی است و اقدامات صورت گرفته نیز قابل تقدیر است.

IMAGE11468924114330

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۵:۵۹ ب.ظ

دیدگاه