- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

بزرگمهر مدیر عامل خیرین سلامت گلستان : طرح مشارکت جوانان در امور خیرین سلامت بزودی اجرا می شود

به گزارش خبرنگار البرز گلستان مجمع عمومی خیرین سلامت شهرستان بندر گز امروز با حضور بزگمهر مدیر عامل خیرین سلامت استان

گلستان و دکتر صابری رئیس شبکه بهداشت در مان بندرگز وحیدری معاون فرماندار بندر گز و جمعی ازمسئولین و دهیاران و خیرین سلامت شهرستان بندرگز در سالن آمفی تئاتر شبکه بهداشت و درمان برگز ار گردید.

در این جلسه ابتدا دکتر صابری مدیر شبکه بهداشت درمان شهرستان بندرگزضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سالار شهیدان خیرین سلامت را یکی از فرصتهای مشارکتی حوزه سلامت معرفی نمود وبیان نمود که امیدواریم که بیشتر از خدمات خیرین سلامت بهر منده گردیم.

وی در ادامه افزود : ما خیلی از شاخصها را بررسی می کنیم که در شهر ما مطلوب می باشد و این نشانه اهمیت مردم برای مسائل فرهنگی و سلامت است و ما باید شرایطی بوجود بیاوریم که مو فقیت خیرین سلامت بیشتر شود و خوشبختانه در سالهای اخیر مشارکتهای حوزه سلامت بیشتر شده است و امروز نیازهای بخش سلامت شاید از مسجد سازی و مدرسه سازی نیز بیشتر باشد .

دکتر صابری در خاتمه بیان داشت : از خیرین سلامت روستاها تقاضا داریم در حوزه سلامت خانه های بهداشتی روستاهای خود مشارکت داشته باشند و از آنجا کار خود را شروع کنند.

سپس ادامه دهنده این جلسه بزرگمهر مدیر عامل خیرین سلامت استان گلستان بود که طی سخنانی به حاضرین در این جلسه بیان نمود : یکی از کارهای نیک ما همین خیرین سلامت است وقتی بیماری که رنج بیماری دارد و از آن زجر می کشد و درد دیگری ندارد و زمانی که مداو امی شود این برمی گردد به صوابی که دیگران فراهم می کنند تا همه استفاده کنند

.

وی سپس افزود : ما در تمامی شهرها مجمع خیرین سلامت داریم و عملکرد خوبی نیز داشتند ما الان در کلاله خیری داریم که از خارج از کشور در حال ساخت یک در مانگاه می باشد ویا در آق قلا در حال ساخت یک در مانگاه فوق تخصصی می باشند .

مدیر عامل خیرین سلامت استان گلستان سپس افزود : از گروهای مختلف روستای می خواهیم که در مجمع خیرین سلامت حضور پیداکنند و ثبت نام کنند تا حضورشان در سه گروه فرهنگی و اقتصادی و اجرائی انجام گردد.

وی در خاتمه افزود ما بزودی در حال ارائه طرحی می باشیم که بتوانیم از وجود جوانان بیشتر بهر مند گردیم و حضور آنان را در مجمع خیرین سلامت بیشتر کنیم و این عمل و سنت حسنه خیرین سلامت را به نسل سومی نیز انتقال دهیم زیرا که این نسل جوان هست می تواند ادامه دهنده راه خیرین سلامت فعلی می باشد .
DSC04949 [1]
o0vtlc3wzepze4yrng9 [2]

0 [3]
0 [3]