حجت السلام مهدوی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرگان : طرح کتابت وصیت نامه شهدای مدافعین حرم در هفته دفاع مقدس برگزار می گردد

البرز گلستان/با حضور ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی ، اداره حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ، بسیج هنرمندان و آموزشگاه مرکز تخصصی خوشنویسی ریحان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرگان :اولین جلسه هماهنگی و برنامه ریزی کتابت وصیت نامه های شهدای والامقام مدافعین حرم شهرستان گرگان با حضور ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی ، اداره حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ، بسیج هنرمندان و آموزشگاه مرکز تخصصی خوشنویسی ریحان برگزار گردید.

حجت السلام مهدوی مهدوی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرگان در گفتگو با واحد خبر گفت: این همایش به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهدای مدافعین حرم که با نثار خون خود ریشه درخت اسلام را آبیاری نموده اند و همچنین آشنایی مردم شهید پرور و فرزندان ایران اسلامی با اندیشه های والای این شهدای گرانقدر برگزار خواهد شد.

ایشان در ادامه افزود : در این جلسه مقرر گردید که با حضور دستگاههای اجرایی و فرهنگی شهرستان گرگان این همایش همزمان با سالروز هفته دفاع مقدس در دو نقطه از محل های پرتردد شهر گرگان به صورت همزمان برگزار گردد.

یعقوب مهدوی گفت : گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و بالاخص شهدای مدافعین حرم به منزله ارج نهادن به وارسته ترین انسانها و پاکترین و بی ریا ترین فرزندان ایران اسلامیمان می باشد .

مهدوی ادامه داد: با ارزشترین و گرانبهاترین چیز برای هر انسان جان می باشد و این فرزندان پاک گرگان زمین و اهداء این سرمایه عظیم خود به ما آموختند که در راه ائمه و خاندان پاکشان نثار جان حداقل چیزی است که یک مسلمان وارسته می تواند تقدیم نماید و گام نهادن در این راه یکی از بالاترین افتخارات است که نصیب هر انسانی نخواهد شد و فقط بهشتیانند که به این مقام الهی دست خواهند یافت یعنی ایثار جان در راه امام شهیدان و خاندان پاک و سلاله پاکشان

لازم به ذکراست همزمان با برگزاری این همایش ١٠ نفر از هنرمندان انجمن تجسمی که در رشته تصویرگری فعالیت می نمایند به صورت زنده و در قالب کارگاه ورکشاب اقدام به طراحی تصویرشهدای گرانقدر مدافع حرم شهرستان گرگان خواهند نمود.

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱:۲۳ ب.ظ

دیدگاه