مهندس قوانلو رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت گلستان خبرداد: استان گلستان جزء ۳ استان برتر در معرفی به بانک و پرداخت تسهیلات

البرز گلستان/مهندس قوانلو رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت گلستان در پنجمین جلسه کمیته استانی ذیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گلستان که با حضور معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گلستان در محل سالن جلسات معاونت امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گلستان برگزار گردید ، ضمن ارائه گزارشی از روند ثبت نام واحدهای تولیدی استان در طرح رونق تولید ، گفت: تاکنون ۱۰۲۷ واحد تولیدی استان در سامانه بهین یاب ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۳۱۰ واحد با اعتباری بالغ بر ۴۳۵میلیارد تومان به بانک های عامل معرفی شده اند.

حسینقلی قوانلو تصریح کرد: خوشبختانه همراهی بانک ها در استان بسیار خوب بوده و ما جزء ۳ استان برتر در معرفی به بانک و پرداخت تسهیلات هستیم.

وی با بیان اینکه تسهیلات ابتدایی استان ۴۲۲ میلیارد تومان در نظر گرفته شده بود، گفت: عملکرد خوب استان باعث شد تا سقف در نظر گرفته شده برای استان به ۵۰۰ میلیارد تومان افزایش یابد .

قوانلو ضمن ابراز امیدواری از این که کل تسهیلات این بسته حمایتی تا پایان مرداد ماه به دست واحدهای تولیدی برسد، یادآور شد: در حال حاضر و با ارائه این بسته حمایتی توسط دولت و ایجاد امید در واحدهای تولیدی ، تکاپوی واحدها افزایش یافته و پیش بینی می کنیم از شهریور ماه شاهد رونق بیش از پیش تولید ، رشد اقتصادی ، افزایش اشتغال واحدها و توسعه استان باشیم .

گفتنی است در این جلسه ، ارائه تسهیلات به ۴۲ واحد با اعتباری بالغ بر ۵۳ میلیارد تومان جهت طرح در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مصوب گردید .

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۳:۴۶ ب.ظ

دیدگاه