- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

دکتر طیبی مدیر کل ورزش و جوانان گلستان از شناسایی ۲۰۲ ورزشکاردر اولین مرحله طرح استعدادیابی رشته های ورزشی ،برای ورود به ورزش حرفه ای آموزش خبرداد

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان : ۲۰۲ ورزشکار شناسایی شده در نخستین مرحله طرح استعدادیابی رشته‌های ورزشی برای ورود به ورزش حرفه‌ای آموزش می‌بینند.

البرز گلستان/ دکتر بهمن طیبی اظهار داشت: طرح استعدادیابی در مدارس استان گلستان برنامه جدی و پایه‌ای ورزش استان برای تربیت ورزشکاران جدید و توانمند در رشته‌های گوناگون است که اجرای آن از مدت‌ها قبل آغاز شد.

وی تصریح کرد: ورزشکاران شناسایی شده به مربیان کارآزموده سپرده می‌شوند تا براساس قابلیت و توانایی در مسیر حضور حرفه ای در رشته‌های ورزشی قرار گیرند.

به گفته مدیرکل ورزش و جوانان گلستان اجرای طرح استعدادیابی به علت لزوم شناسایی چهره‌های جدید متوقف نمی‌شود و امیدواریم در اجرای بلند مدت این طرح، شاهد تربیت نسلی جدید و افتخارآفرین در رشته‌های گوناگون ورزشی باشیم.

وی ادامه داد: بی‌تردید تعامل و ارتباط بیشتر اداره کل ورزش و جوانان با آموزش و پرورش گلستان، شناسایی نوجوانان و جوانان ورزشکار را تسهیل کرده و آینده درخشانی را برای ورزش استان رقم خواهد زد.

طیبی گفت: استان گلستان در برخی رشته‌ها مانند والیبال دارای استعداد ویژه و منحصر به فرد است که تمرکز برای تقویت هر چه بیشتر این ورزش در مدارس منجر به گسترش ابعاد حرفه‌ای این رشته در استان خواهد شد.

0 [1]
0 [1]